تصاویر جدیدی از سریال Resident Evil منتشر شد

تصاویر جدیدی از سریال Resident Evil منتشر شد

نتفلیکس به تازگی تصاویر جدیدی از سریال رزیدنت اویل (Resident Evil) منتشر کرده که نشان می‌دهد ویلن کلاسیک بازی رزیدنت اویل 4 را به این سریال برگردانده است. این تصاویر جدید همچنین بازیگران سریال را در لحظات متفاوتی از تاریخ به ما نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

این سریال لایو اکشن اقتباسی در سال ۲۰۳۶ جریان دارد و چهارده سال پس از اینکه آخرالزمان زامبی‌ها تقریبا بشریت را از روی زمین محو کرده، شخصیت اصلی داستان، جید (الا بالینسکا) را دنبال می‌کند. داستان به بررسی لحظه‌ای می‌پردازد که ویروس T به دلیل اتفاقات مرموز سال ۲۰۲۲ در شهر جدید راکون، شهری که توسط شرکت فاسد آمبرلا ساخته شد، در جهان منتشر می‌شود. در مراحل اولیه شیوع، این مجموعه داستان جید جوان (تامارا اسمارت) و خواهرش بیلی (سینا آگودونگ) را دنبال می‌کند تا حقیقتی درمورد پدرشان آلبرت وسکر ( با بازی لنس ردیک) را کشف کنند.

در این تصاویر، ما آلبرت وسکر را به عنوان یک دانشمند می‌بینیم که در آزمایشگاه به یک خوکچه هندی نگاه می‌کند و به این ترتیب متوجه می‌شویم که آزمایش‌های مختلف زیادی را با ویروس T شاهد خواهیم بود. همچنین نگاهی به جید و بیلی جوان می‌اندازیم که در مکانی مانند زیرزمین گیر افتاده و در حال گریه هستند.

با این حال، هیجان انگیزترین تصاویر ما را به آینده می‌برد، جایی که جین در بزرگسالی برای بقای خود می‌جنگد. در قاب دیگر، او را می‌بینیم که در یک قفس گیر افتاده. در نهایت، می‌بینیم جید که اره برقی به دست گرفته و آماده رویارویی با انبوهی از موجودات تشنه به خون است. در یکی از تصاویر، یکی از ویلن‌های قدیمی بازی رزیدنت اویل ۴، یعنی دکتر سالوادور را می‌بینیم که صورتش را با یک کیسه پوشانده است.

در بازی Resident Evil 4، دکتر سالوادور اغلب بازیکن را با اره برقی تعقیب می‌کرد و یکی از مخوف‌ترین دشمنان در این بازی بود. با این حال جای امیدواری دارد که سریال سعی کرده به یکی از شخصیت‌های قدیمی بازی ادای احترام کند، حتی اگر شاهد روایت داستانی کاملا جدید باشیم.

در اخبار مرتبط خواندیم که احتمال حضور لیدی دیمیتریس در فصل دوم سریال Resident Evil وجود دارد.

سریال لایو اکشن رزیدنت اویل قرار است در تاریخ ۱۴ جولای (۲۳ تیر ۱۴۰۱) از نتفلیکس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بویسالی پر بار برای انیمه‌بازها
بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بوی


بررسی گوشی ویکو T3

تماشای ویدیو از یوتوب دیجیاتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا