رمز ارز

همه چیز در مورد طلاهای بلاکچینی برزیل!

زمان مطالعه: دقیقه

برزیل اکنون در حال کار برروی یک پروژه جدید است که تمام طلاهای استخراج‌شده را برای افزایش شفافیت و جلوگیری از استخراج غیرقانونی، بر روی شبکه بلاکچین ثبت و توکنیزه نماید. جونیا واپیچانا، نماینده فدرال برزیل که این فکر مبتکرانه را بیان کرده، ادعا می‌کند که حدود نیمی از استخراج فلزات این کشور در فعالیت های غیرقانونی شکل می‌گیرد.
طبق داده‌های وبسایت برزیلی Boletim Bitcoin، استخراج طلا تاثیر منفی قابل‌توجهی بر محیط زیست می‌گذارد؛ زیرا می‌تواند خاک، آب‌های زیرزمینی و رودخانه‌ها را با انتشار مواد شیمیایی و فلزات سنگین آلوده کند.
این لایحه توضیح می دهد که این عملیات‌های استخراج با آلودگی جیوه و جنگل زدایی همراه است و مکرراً توسط مطبوعات ملی و بین‌المللی و توسط سازمان‎‌هایی که برای حفاظت از جنگل‌ها و محیط زیست و تضمین حقوق بومیان مبارزه می‌کنند، گزارش شده است.
حال، این ایده به دنبال ایجاد قوانین جدیدی است که طلاهای استخراج‌شده بر روی شبکه بلاکچین ثبت شوند و برای خرید، فروش و تجارت طلا اعمال شود. در رابطه با اجرای پروژه، هیچ اطلاعات فنی ارائه نشده و مشخص نشده است که کدام شبکه بلاکچین قرار است استفاده شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتونومیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا