عمومی

گلکسی E5 رونمایی شد؛ شاسی‌بلند جمع‌و‌جور جیلی با قیمت منطقی

گلکسی E5 رونمایی شد؛ شاسی‌بلند جمع‌و‌جور جیلی با قیمت منطقی

شرکت چینی جيلی از کراس‌اوور برقی کوچک گلکسی E5 رونمایی کرد. این خودرو که رقیبی برای فولکس‌واگن ID.4 و تسلا مدل Y به شمار می‌رود، با قیمتی رقابتی عرضه خواهد شد و می‌تواند به گزینه‌ای جدی در بازار خودروهای برقی، حداقل در چین، تبدیل شود.

گلکسی E5 از بدنه‌‌ای با المان‌های تیز و طراحی مدرن شامل چراغ‌های جلوی باریک و جلوپنجره‌ی بسته بهره می‌برد. این خودرو ۴٬۶۱۵ میلی‌متر طول، ۱٬۹۰۱ میلی‌متر عرض و ۱٬۶۷۰ میلی‌متر ارتفاع دارد.

جیلی گلکسی E5 نمای رو به رو

Geely

فضای داخلی گلکسی E5 با داشبوردی مینیمالیستی و یک نمایشگر بزرگ به سبک تبلت برای سیستم اطلاعات-سرگرمی و یک کیلومترشمار دیجیتال، طراحی شده است.

جیلی گلکسی E5 نمای داخلی

Geely

هدآپ دیسپلی (نمایشگر روی شیشه) اطلاعات کلیدی را در میدان دید راننده قرار می‌دهد؛ در حالی که کنترل‌های فیزیکی تهویه‌ی مطبوع و یک دکمه‌ی چرخشی خاص، کاربری را آسان‌تر می‌کنند. صندلی‌های جلو به گرم‌کن، سردکن و ماساژور مجهز هستند.

گلکسی E5 که بر پایه‌ی پلتفرم برقی جدید جيلی (GEA) ساخته شده است با یک موتور برقی ۱۶۰ کیلوواتی (حدود ۲۱۸ اسب‌بخار) به همراه باتری LFP عرضه خواهد شد. نسخه‌ی EREV این خودرو قرار است در آینده با فناوری جدید باتری Shendun معرفی شود که گفته می‌شود با یک باک پر بنزین می‌تواند تا ۲٬۰۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

قیمت خودرو جدید گلکسی E5 بین ۱۵۰,۰۰۰ تا ۲۰۰,۰۰۰ یوان (معادل ۱۹,۴۰۰ تا ۲۵,۸۰۰ یورو) است. برنامه‌ریزی برای تولید نسخه‌هایی با فرمان چپ و راست نشان می‌دهد که جيلی برای E5، اهداف جهانی در سر دارد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا