بازی

یک انیمیشن از روی بازی Grounded ایکس باکس ساخته می‌شود

یک انیمیشن از روی بازی Grounded ایکس باکس ساخته می‌شود

Grounded یکی از بازی های انحصاری ایکس باکس محسوب می‌شود که اکنون خبر ساخت انیمیشن اقتباسی آن از سوی سایت ددلاین تایید شده است. 

بازی Grounded که با الهام از آثاری مثل A Bug’s Life و Honey I Shrunk The Kids ساخته شده، مورد توجه برنت فریدمن (Brent Friedman)، نویسنده Star Wars: Clone Wars، قرار گرفته است. این بازی از یک سال پیش در دسترسی زودهنگام قرار دارد و تا دو ماه دیگر به به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی طولانی‌ترین انیمیشن‌های سینمایی تاریخآثاری برای مخاطبان با حوصله
معرفی طولانی‌ترین انیمیشن‌های سینمایی تاریخ

انیمیشن Grounded در جهان بازی جریان داشته و روی ماجراجویی‌های چهار دوست تمرکز می‌کند. این چهار نفر در تابستان قبل از آغاز دبیرستان با تکنولوژی خاصی روبه رو می‌شوند که آن‌ها را به انسان‌های ۵ سانتی متری تبدیل می‌کند. اکنون چهار دوست کوچک شده باید یاد بگیرند که در جنگلی سر به فلک کشیده و پر از شکارچیان عظیم زنده بمانند.

انیمیشن Grounded

چند استودیو روی این اقتباس کار می‌کنند که در میان آن‌ها می‌توان به ابسیدین، ایکس باکس، WP/SC و Kinetic Media اشاره کرد. برنت فریدمن در حال حاضر مشغول ساخت اقتباس Earthworm Jim است و در نوشتن داستان Grounded از براین گودریچ کمک می‌گیرد. کارل وایتساید (Carl Whiteside)، رئیس WP/SC، اعلام کرد:

تیم Obsidian دنیایی باورنکردنی ایجاد کرده که از ابتدا توجه جامعه گیمرها را به خود جلب کرده است. ما هیجان زده هستیم که با شرکای باورنکردنی خود کار کنیم تا داستان آن را در یک سریال انیمیشن زنده کنیم.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاس: خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا