بازی

سونی: خرید بانجی به مولتی‌پلتفرم شدن ما کمک می‌کند

سونی: خرید بانجی به مولتی‌پلتفرم شدن ما کمک می‌کند

یکی از مقامات مهم سونی، در جلسه رسمی این شرکت درباره تمایل آن برای مولتی‌پلتفرم شدن و تاثیر بانجی (Bungie) برای تحقق این موضوع صحبت کرده است.

«کنیچیرو یوشیدا» مدیر اجرایی سونی در جلسات برنامه‌ریزی این شرکت اشاره کرد که خرید بانجی توسط آن‌ها، نشان‌دهنده یک گام بزرگ رو به جلو برای مولتی‌پلتفرم شدن است. همانطور که قبلا اعلام شده بود، توسعه‌دهنده Destiny با وجود خرید سونی همچنان استقلال خود را حفظ خواهد کرد، بنابراین بازی‌ها آن همچنان روی تمام پلتفرم‌های قابل اجرا از جمله پی‌سی، ایکس باکس و موبایل عرضه می‌شوند.

سونی

یوشیدا همچنین در ادامه توضیح داد که سونی قصد دارد بازی‌های خود را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد و در آینده عناوین بیشتری از استودیوهای پلی اسیتشن را در دسترس استورهایی مانند استیم و اپیک گیمز قرار خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:نقد انیمیشن Wish Dragon – اژدهای قوری جادوسه تا آرزو بکن!
نقد انیمیشن Wish Dragon – اژدهای قوری جادو

تاکنون بازی‌هایی مانند God of War و Horizon Zero Dawn برای پی‌سی نیز منتشر شده بودند که استقبال بسیار خوبی هم از آن‌ها شد ه بود. همچنین پروژه بعدی سونی برای کاربران پی‌سی Uncharted: Legacy of Thieves Collection است که ۳۰ خرداد منتشر خواهد شد.

سونی‌ در سال‌های اخیر بارها به این موضوع اشاره کرده است که سخت‌افزار پلی‌استیشن آن‌ها را محدود کرده است. «جیم رایان» مدیرعامل و رئیس سونی‌ سال گذشته از این موضوع که بازی‌های اورجینال سونی‌ در دسترس بازیکنان کمتری قرار می‌گیرد، ابراز ناامیدی کرد.


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا