بازی

تاریخ عرضه بازی Midnight Suns مشخص شد [تماشا کنید]

تاریخ عرضه بازی Midnight Suns مشخص شد [تماشا کنید]

دقایقی پیش رویداد Disney Marvel Games ShowCase آغاز و طی آن از تاریخ عرضه بازی میدنایت سانز (Marvel’s Midnight Suns) به صورت رسمی رونمایی شد.

مطلب پیشنهادی:۱۴ دوست و دشمن مون نایتشخصیت‌هایی در کنار/در برابر شوالیه ماه
۱۴ دوست و دشمن مون نایت

پس از اینکه لیلیث توسط هایدرا زنده می‌شود، انتقام جویان هانتر را زنده می‌کنند. هانتر تنها کسی است که توانسته در گذشته لیلیس را شکست دهد و تنها راه نجات زمین است. این بازی چندی پیش تاخیر خورده ولی اکنون مارول اعلام کرده که در تاریخ ۲ دسامبر ( ۱۱ آذر) به بازار منتشر خواهد شد.

مارول طی این رویداد یک تریلر نیز از بازی منتشر کرده که نگاهی کلی به قهرمانان بازی مثل مرد عنکبوتی، ولورین، کاپیتان آمریکا و … می‌اندازد. هانتر نیز اولین قهرمان جدید و قابل شخصی‌سازی در بازی‌های مارول محسوب می‌شود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns را از اینجا تماشا کنید.

بازی‌ Marvel’s Midnight Suns ابتدا برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استینش ۵ و سپس با تاخیر برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. اگر به تجربه این بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن چیزی که باید از Marvel’s Midnight Suns بدانید» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟سفری از دل افسانه‌ها تا صفحات کمیک
ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا