عمومی

هدفون بی‌سیم سونی LinkBuds S با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد

سونی با معرفی LinkBuds S محصول جدیدی به مجموعه هدفون‌های خود اضافه کرد. این هدفون‌ ۲۰۰ دلاری درواقع مدل بازطراحی‌شده‌ی LinkBuds است. این هدفون جدید در رنگ مشکی و سفید (یا بژ) دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همان‌طور که در گزارش‌های قبل اشاره شده بود، وزن این محصول فقط ۹٫۶ گرم است.

ورج می‌نویسد، هدفون‌ جدید LinkBuds S سونی از قابلیت‌های جذابی مثل حذف نویز فعال و حالت صدای محیط/شفاف بهره می‌برد و علاوه‌براین از کدک بلوتوث LDAC پشتیبانی می‌کند. این هدفون مثل مدل استاندارد LinkBuds، به‌عنوان محصولی معرفی شده است که می‌توانید در تمام طول روز از آن استفاده کنید و با بهره گرفتن از قابلیت‌های هوشمند آن، میان زندگی خود در محیط بیرون و زندگی دیجیتال پیوند برقرار کنید.

هدفون بی سیم LinkBuds S سونی

  • سونی ماه آینده کاور آبی، ارغوانی و صورتی برای پلی استیشن 5 عرضه می‌کند
  • سونی هدفون پرچم‌دار WH-1000XM5 را با طراحی جدید و قیمت ۴۰۰ دلار رونمایی کرد

LinkBuds S می‌تواند بلافاصله پس از قرار گرفتن در گوش کاربر، به‌طور خودکار موسیقی پخش کند یا فهرست پخش موردنظر کاربر را از اسپاتیفای دریافت کند. علاوه‌براین این محصول می‌تواند پس از پایان تماس‌های کاری، به‌طور خودکار آهنگ‌های آرام‌بخش پخش کند. این محصول همچنین ویژگی‌هایی مثل کنترل صدای تطبیقی را ارائه می‌دهد؛ قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد سطوح حذف نویز و صدای محیط را با توجه به موقعیت مکانی یا فعالیت خود، سفارشی‌سازی کنید.

عمر باتری LinkBuds S سونی در حالت فعال بودن قابلیت ANC حدود ۶ ساعت و با جعبه‌ی شارژ آن حدود ۲۰ ساعت است. این هدفون گواهی IPX4 دارد و دربرابر نفوذ آب نیز مقاوم است. متأسفانه سونی امکان شارژ بی‌سیم را از این محصول حذف کرده که این اقدام با توجه به قیمت نسبتاً بالای آن، منطقی نیست.

LinkBuds S از ۲۰ مه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) دردسترس خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز آن را پیش‌سفارش خود را ثبت کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا