عمومی

این لپ‌تاپ ۱۹۲ گیگابایت رم، پردازنده پرچمدار اینتل و گرافیک RTX 4090 دارد

این لپ‌تاپ ۱۹۲ گیگابایت رم، پردازنده پرچمدار اینتل و گرافیک RTX 4090 دارد

MSI قدرتمندترین کانفیگ لپ‌تاپ Titan 18 Pro، یکی از کامپیوترهای شاخص‌ قابل‌حمل دنیا را رونمایی کرد. به‌گزارش آی‌تی هوم، جدیدترین لپ‌تاپ MSI به پردازنده اینتل مدل Core i9-14900HX با ۲۴ هسته و گرافیک انویدیا مدل RTX 4090 Laptop مجهز است.

لپ تاپ MSI از ۱۹۲ گیگابایت رم و ۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌گیرد. قیمت لپ تاپ جدید Titan 18 Pro حدود ۵٬۰۰۰ دلار اعلام شده است.

نمای جانبی لپ تاپ MSI Titan 18 Pro 2024

MSI

لپ‌تاپ Titan 18 Pro از نمایشگر ۱۸ اینچی LCD با نور پس‌زمینه‌ی Mini-LED و وضوح ۳٬۸۴۰ در ۲٬۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر با پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی DCI-P3 و دستیابی به حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت، برای افراد حرفه‌ای و گیمرها ایدئال است.

سیستم خنک‌کننده‌ی لپ‌تاپ شامل دو فن و ۶ لوله‌ی حرارتی است. نوعی فناوری اختصاصی MSI توان ۲۵۰ وات را فراهم می‌کند که ۱۷۵ وات آن به گرافیک و ۷۵ وات آن به پردازنده‌ی مرکزی اختصاص دارد.

لپ‌تاپ Titan 18 Pro باتری ۹۹٫۹ وات‌ساعتی با قابلیت شارژ سریع دارد و از ۶ بلندگو استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ درکنار بهره‌مندی از وای‌فای ۷ به دو پورت تاندربولت ۴، یک USB-A 3.2 Gen 2، یک درگاه اترنت RJ45 و یک HDMI 2.1 مجهز است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا