رمز ارز

تحلیل تکنیکال بایننس‌ کوین: BNB به دنبال فتح قله ۷۰۰ دلاری است!

تحلیل تکنیکال بایننس‌ کوین: BNB به دنبال فتح قله ۷۰۰ دلاری است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بایننس‌کوین (BNB)، ارز دیجیتال بومی صرافی بایننس، در پی شرایط نزولی بازار کاهش چشمگیری پیدا کرده است. قیمت این رمزارز طی هفته گذشته با سقوطی ۱۰.۹ درصدی از ۶۱۸ دلار به ۵۵۰ دلار رسیده است.can-binance-coin-price-overcome-market-turmoil-rally-700-طی هفت هفته گذشته، قیمت بایننس‌کوین در یک الگوی پرچم صعودی نوسان کرده است. از نظر تئوری، چنین الگویی یک استراحت کوتاه‌مدت برای خریداران محسوب می‌شود تا قدرت خود را بازیابی کرده و یک رالی جدید را شروع نمایند.

با این حال، با ادامه فروش در بازار و اعلام خبر محکومیت چانگ‌پنگ ژائو، مدیر عامل سابق بایننس به چهار ماه زندان، به نظر می‌رسد که این روند جانبی فعلا ادامه داشته باشد.

البته گفتنی است، الگوی پرچم صعودی همچنان دست نخورده باقی مانده و قیمت BNB همچنان بالاتر از سطح ۳۸.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد که خریداران همچنان فرصت از سرگیری رالی را خواهند داشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به گفته تحلیلگران، اگر حرکت نزولی ادامه یابد، قیمت بایننس‌کوین ممکن است ۵ درصد دیگر سقوط کرده و خط روند پایین الگو را آزمایش کند. فشار بالقوه تقاضا در این حمایت قیمت BNB را افزایش خواهد داد و موجب آزمایش خط روند بالایی الگو خواهد شد.

شکست این مقاومت، نقطه شروع یک حرکت صعودی جدید با هدف ۷۷۰ دلار خواهد بود. برعکس، افت قیمت به زیر سطح حمایت کف الگو موجب یک سقوط طولانی‌مدت به زیر سطح روانی ۵۰۰ دلار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا