بازی

نمرات بازی Gotham Knights منتشر شد – انتظارات را پایین بیاوریم

نمرات بازی Gotham Knights منتشر شد – انتظارات را پایین بیاوریم

بازی مورد انتظار Gotham Knights فردا جمعه (۲۹ مهر) برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی عرضه می‌شود و در همین راستا، منتقدان نظر خود درباره آن را منتشر کرده‌اند.

نظرات منتشر شده در هردو سایت متاکریتیک و اپن کریتیک نمره ۷۰ از ۱۰۰ (به ترتیب بر اساس ۴۱ نقد نسخه پلی استیشن ۵ و ۷۴ نقد تمامی نسخه‌ها) را برای گاتهام نایتس به ارمغان آورده که متاسفانه طبق انتظارات ظاهر نمی‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان دی‌سی که لباس مخصوص به تن نمی‌کنندهمه قهرمان‌ها شنل و نقاب ندارند
۱۰ قهرمان دی‌سی که لباس مخصوص به تن نمی‌کنند

صاحب‌نظران می‌گویند Gotham Knights داستان بسیار جذاب، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و دنیایی فوق‌العاده برای اکتشاف و گردش دارد اما از سوی دیگر از مشکلات فنی بسیاری رنج می‌برد. همچنین با وجود جذابیت کنترل قهرمانان جدید گاتهام، تاکید بیش از حد بازی روی «جهان باز و نقش‌آفرینی مدرن بودن» باعث شده بسیاری از عناصر گیم‌پلی تکرار و نه‌چندان سرگرم‌کننده باشند.

چیزهای بسیاری در گاتهام نایتس برای دوست داشتن وجود دارد، مخصوصا زمانی که مشغول مبارزه یا اکتشاف در سطح شهر هستید. گرچه یک سری مشکلات تجربه ما را خراب می‌کنند.

God is a Geek – نمره ۸۰ از ۱۰۰

Gotham Knights از سایه Arkham بیرون می‌آید تا یک بازی ابرقهرمانی پر از شخصیت‌های عالی ارائه دهد. در حالی که برخی از نقاط درخشان بازی به‌خاطر مشکلات فنی نسخه‌های کنسولی دچار ضربه می‌شود، اما ساخت یک گاتهام که کلی کار برای انجام دارد و ارائه چهار کاراکتر متمایز که سبک مبارزات و تفاوت‌های شخصیتی‌شان کاملا به چشم می‌آید، بسیار خوب بوده است.

VGC – نمره ۸۰ از ۱۰۰

بازی Gotham Knights

گاتهام نایتس با اهداف، مبارزات و فعالیت‌های آشنایش مرا به شگفتی وانداشت، اما همزمان از آن سرخورده نیز نشدم. کنترل چند قهرمان که روی ساختمان‌های بلند شهر حرکت می‌کنند و مشغول کشف رموز مختلف هستند، بسیار سرگرم‌کننده است.

Gamer Informer – نمره ۷۳ از ۱۰۰

ببینید، اگر می‌خواهید به اینور و آنور بروید و توی صورت مردم مشت بزنید، صدها بازی دیگر برای تجربه وجود دارد. اما اگر دلتان می‌خواهد یک بازی اکشن و ابرقهرمانی از دی‌سی را تجربه کنید که جرئت پیدا کرده تا از مرد خفاشی فاصله بگیرد، به‌نظرم Gotham Knights به اندازه کافی خوب است. تنها مشکل اینجاست که زیر سایه‌ بازی‌های قبلی آرکام، و زیر سایه خود بتمن، این بازی و شخصیت‌ها نمی‌توانند ما را شگفت‌زده کنند. و این ناامیدکننده است.

VG247 – نمره ۶۰ از ۱۰۰

بتمن در بازی گاتهام نایتز مرده و رابین، بت گرل، رد هود و نایت وینگ برای امن نگه داشتن گاتهام و همچنین مقابله با Court of Owls باهم متحد می‌شوند. در اخبار مرتبط سیستم پیشنهادی بازی مشخص شد و همچنین فهمیدیم هارلی کوئین در بازی ابرشروری پیرتر و قوی‌تر است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بحران بزرگ دی‌سیفجایعی که دنیاها را زیر و رو کردند
۱۰ بحران بزرگ دی‌سی


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا