شبكه اجتماعی

واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه

واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه

متا از راه‌اندازی قابلیت تبدیل بلادرنگ متن به تصویر در پیام‌رسان واتس‌اپ خبر داد. این ویژگی که در حال حاضر به صورت آزمایشی تنها برای کاربران داخل آمریکا راه‌اندازی شده، به زودی قرار است بصورت گسترده‌تر در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد.

متا در بیانیه‌ای مطبوعاتی عنوان کرد این ویژگی به کاربر کمک می‌کند به محض تایپ کلمات در ابزار Meta AI، تصویر مورد نظر خود را دریافت کند‌. با اضافه‌شدن جزئیات بیشتر به متن، هوش مصنوعی واتس‌اپ در لحظه تصویر مدنظر شما را تغییر می‌دهد.

در مثالی که متا در این بیانیه ارائه کرده، با تایپ عبارت «یک بازی فوتبال را در مریخ تصور کن» مشاهده می‌کنید که در حین تایپ‌شدن متن، بازی فوتبال معمولی به سرعت تغییر حالت می‌دهد و در نهایت زمین بازی در سیاره مریخ به‌نمایش درمی‌آید.

متا خاطرنشان کرد کاربرانی که وارد طرح بتای جدید شده‌اند، برای دست‌یابی به قابلیت مورد بحث باید پس از ورود به سرویس Meta AI در واتس‌اپ، جمله مدنظر خود را به‌صورت انگلیسی با عبارت Imagine بنویسند.

 

واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه

به گفته متا کاربر می‌تواند با نسخه جدید Meta AI هر تصویری را که می‌خواهد، متحرک کند. ضمن اینکه استفاده از مدل زبانی بزرگ Llama 3 (زیربنای سرویس Meta AI) تصاویر واضح‌تر با کیفیت‌ بالاتری را تولید می‌کند و در نمایش متن‌های موجود در تصاویر، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

متا دسترسی به قابلیت تولید بلادرنگ تصویر را تاکنون برای کاربران واتس‌اپ در آمریکا و کاربران نسخه وب Meta AI فراهم کرده است. این ویژگی بخشی از مجموعه‌قابلیت‌های جدید متا با تمرکز بر هوش مصنوعی است که امروز برای پلتفرم‌های اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر نیز منتشر شده است.

این ویژگی جدید و منحصربفرد که از سوی واتس‌اپ ارائه شده، قطعا برای مدیران این پیام‌رسان برگ برنده‌ای خواهد بود تا تلگرام را شکست داده و از این پلتفرم محبوب پیشی بگیرند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا