بازی

بازی Gotham Knights روی کنسول‌ها به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

بازی Gotham Knights روی کنسول‌ها به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

خیلی‌ها چشم انتظار گاتهام نایتز (Gotham Knights) هستند ولی به نظر می‌رسد که این بازی نمی‌تواند از سخت‌افزار قدرتمند ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ به خوبی استفاده کند. 

اهمیت فریم ریت در سال‌های گذشته بسیار بیشتر شده و بازی‌ها امروزه با ۳۰ تا ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. سازندگان معمولا برای دست‌یابی به گیم‌پلی روان، کمی رزولوشن و وضوح تصویر را فدا می‌کنند. امروزه کمتر عنوانی را می‌توان پیدا کرد که روی کنسول‌های نسل نهمی روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل باشد، اما Gotham Knights یکی از آن‌ها است. 

شایعات از صبح امروز اشاره دارند که فریم ریت گاتهام نایتز برای کنسول‌ها روی ۳۰ قفل شده است. اکنون یکی از سازندگان این شایعه را تایید کرده و اعلام کرد که امکان تغییر آن نیز وجود ندارد. فلور مارتیر (Fleur Martyr) گفت که با وجود وسعت زیادی این بازی، امکان کاهش رزولوشن برای افزایش فریم ریت وجود نداشت. 

مطلب پیشنهادی:۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کوییننیمه تاریک هارلی کویین
۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کویین

بازی Gotham Knights

بیشتر بازی‌های نسل نهمی انتخاب بین فریم ریت یا رزولوشن بیشتر را به بازیکنان می‌دهند و عدم وجود چنین گزینه‌ای باعث ناراحتی طرفداران شده است. بتمن در بازی گاتهام نایتز مرده و رابین، بت گرل، رد هود و نایت وینگ برای امن نگه داشتن گاتهام و همچنین مقابله با Court of Owls باهم متحد می‌شوند.

Gotham Knights در تاریخ در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۹ مهر ۱۴۰۱) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. باید به این نکته اشاره کنیم که این عنوان برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا