بازی

کرت ساتر سریال The Abandons را برای نتفلیکس می‌سازد

کرت ساتر سریال The Abandons را برای نتفلیکس می‌سازد

نتفلیکس به صورت رسمی اجازه ساخت سریال وسترن درام The Abandons توسط کرت ساتر (Kurt Sutter) را صادر کرد. 

فصل اول The Abandons شامل ۱۰ قسمت می‌شود و کرت ساتر شورانر و تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود. ساتر بیشتر از هرچیزی برای ساخت Sons of Anarchy شهرت دارد و سریال جدید او دوباره به سراغ موضوعاتی مثل جنایت، قانون شکنان خوش طینت و هم‌بستگی خانوادگی تمرکز دارد. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

سریال The Abandons در منطقه اورگان طی دهه ۱۸۵۰ جریان دارد و داستان خانواده‌‌ای را دنبال می‌کند که به دنبال سرنوشت خود هستند. این سریال به بررسی نیروهای فاسد ثروت و قدرت می‌پردازد که به سرزمین آن‌ها چشم دارند. عدالت به مرزهایی فراتر از قانون کشیده شده و Abandons خط باریک بین بقا، قانون و عواقب خشونت را بررسی می‌کند.

کرت ساتر

ساتر پیش از این به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم This Beast با نتفلیکس همکاری کرده بود، ولی هنوز تاریخ پخش فیلم مشخص نیست. باید اشاره کنیم که کرت ساتر همچنین به عنوان نویسنده در ساخت فیلم ورزشی South Paw نیز نقش داشت. ساتر همیشه به ساخت یک پروژه وسترن علاقه داشت، اما سریال Deadwood کمی عطش او را کاهش داده بود.

ساتر در ساخت فصل‌های ابتدایی Mayans M.C، سریال اسپین‌آف فرزندان آشوب نیز نقش داشت، اما پس از مدتی از پروژه کنار گذاشته شد. استقبال از این اسپین‌آف بسیار خوب بوده و چندی پیش ساخت فصل پنجم آن نیز تایید شد. 

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا