بازی

بررسی سایت ها و کسب و کارهای بزرگ در سایت کی خوبه!

بررسی سایت ها و کسب و کارهای بزرگ در سایت کی خوبه!

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در کشورهای خارجی یک مرجع بسیار خوب برای معرفی بهترین سایت ها و همچنین نقد و بررسی سایت های فعال در هر حوزه وجود دارد.  این سایت ها بسیار معتبر بوده و افراد پیش از استفاده از هر خدماتی ابتدا یک دور مطالب موجود در این سایت را برای حوزه موردنظر مطالعه می کنند.

 سایت این چنینی هنوز در ایران جایگاه ویژه خود را پیدا نکردند.  اما یک سایت بسیار خوب که دارای هم چین عملکردی است را در این متن به شما معرفی می کنیم . این سایت با نام کی خوبه می باشد.

توضیح عملکرد کی خوبه

کی خوبه یک مرجع بسیار خوب برای معرفی بهترین سایت های هر حوزه و همچنین نقد و بررسی کسب وکارها و برندهای بزرگ می باشد.  در این سایت هر حوزه ای که مد نظرتان است را می توانید جستجو کرده و در ادامه مطالب موجود پیرامون آن را بخوانید سایت کی خوبه آینده تجارت الکترونیک است.

برای متوجه شدن بیشتر عملکرد سایت کی خوبه پیشنهاد میکنم یکی از بخش های این سایت را مشاهده کنید حتما مثل بخش آموزش سئو که امروز بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است.

 مطالب کی خوبه شامل چه مواردی است؟

 حال با هم ببینیم که سایت کی خوبه دربرگیرنده چه مطالب و اطلاعاتی می باشد.  پیش از هر چیزی پس از ورود به این سایت صفحه ای در مقابل شما قرار می گیرد که مطالب تازه درج شده و یا مطالبی که بیشتر مورد توجه مخاطبین است را می توانید از آن جا ببینید.  

درصورتی که حوزه موردنظر شما در صفحه اول این سایت نبود،  می توانید در بخش جستجو آن را نوشته و در ادامه با زدن دکمه جستجو آن را پیدا کنید . پس از دیدن محتوا و  بازکردن آن،  به مطالب درج شده پیرامون آن موضوع می رسید.  این مطالب شامل یک توضیح بسیار مختصر و جامع در مورد نوع آن فعالیت و کسب وکارها  و برندهای فعال آن می باشد.

 این که حوزه موردنظر شما چه خدماتی را به مشتری یا کاربران ارائه می دهد،  در این بخش به طور مختصر توضیح داده شده است.  پس از آن نام ده سایت برتر و فعال حوزه خود را می توانید ببینید.  این ده سایت براساس مواردی مانند نوع عملکرد، بهینه سازی سایت، رتبه در گوگل و … معرفی شده اند.

 در ادامه برای هر سایت توضیح مختصری در مورد سال شروع تجربه کاری نوع خدمت رسانی و … درج شده است.

متفاوت ترین بخش در سایت کی خوبه

اما کی خوبه دارای یک بخش بسیار ویژه برای نقد و بررسی کسب وکارها و برندها می باشد.  این بخش با نام نظرات کاربران است.  نقد و بررسی در این قسمت توسط خود مشتریان و کاربران نوشته می شود و هیچ گونه پیش داوری،  قضاوت نابجا ، تبلیغات و … ندارد.  در این بخش شما می توانید از تجربه های شخصی افراد در استفاده از خدمات یک سایت مطلع شوید.

 عملاً بخش نظرات کاربران برای بررسی عمیق تر هر کسب وکار و سایت می باشد.  بسیاری از برندهای بزرگ ممکن است دارای یک ایراد جزئی باشند که  این مشکلات را فقط زمانی که خودتان از فعالیت آن ها استفاده کنید مطلع می شوید.  همچنین بسیاری از کسب وکارهای کوچک دارای عملکرد بسیار فوق العاده ای هستند که خیلی از افراد نسبت به آن ها آگاهی ندارند.  تمام این موارد در بخش نظرات کاربران کی خوبه  آورده شده است و پس از مطالعه آن می توانید به جزئی ترین اطلاعات پیرامون کسب وکارها برندها پی ببرید.

سخن پایانی

 سایت کی خوبه یک سایت بسیار عالی برای نقد و بررسی و همچنین معرفی بهترین فعالان در هر حوزه می باشد.  در کی خوبه  می توانید نام ده سایت برتر و فعال ایرانی و داخلی را در حوزه موردنظر خود ببینید و همچنین مطالب پیرامون آن را مطالعه کنید . این مطالب هم می تواند ویژگی های مثبت آن سایت را بیان کرده باشد و هم نقاط ضعف و ویژگی های منفی سایت.

 در بخش نظرات کاربران کی خوبه تجربه شخصی افراد را از استفاده از خدمات یک سایت یا خرید کالا از یک سایت می توانید مشاهده کنید.  این تجربه ها کاملاً واقعی بوده و توسط خود کاربران نوشته شده است.

 یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد برای انتخاب یک سایت در یک حوزه پیدا کردن بهترین آن است.  این کار با توجه به حجم بالای سایت های فعال بسیار سخت و زمان بر می باشد به  همین منظور کی خوبه این مشکل را برطرف ساخته و افراد تنها با صرف چند دقیقه زمان و مطالعه محتوای آماده شده،  می توانند بهترین های حوزه موردنظر خود را بشناسند .

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا