بازی

بلا رمزی بازی The Last of Us را تجربه نکرده است

بلا رمزی بازی The Last of Us را تجربه نکرده است

خیلی‌ها از طرفداران لست آو آس (The Last of Us) چشم انتظار سریال آن با بازی بالا رمزی (Bella Ramsey) هستند، اما این بازیگر تاکنون این ویدئو گیم را تجربه نکرده است. 

بلا رمزی به تازگی با USA Today مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که سازندگان از او خواسته‌اند بازی The Last of Us را تجربه نکند. البته او برای آشنایی نسبی با این سری، تعدادی ویدئو از بازی را در یوتیوب تماشا کرد. بلا رمزی ۱۹ ساله، یک سال صرف این پروژه کرده و به همین خاطر با پدرو پاسکال نیز رابطه بسیار نزدیکی پیدا کرده است. 

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Usشکست و جبران
تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Us

در واقع تشویق شدم که این کار را نکنم، بعد از اولین تست، آن‌ها از من پرسیدند که آیا بازی را تجربه کردم و من گفتم نه و آن‌ها گفتند تغییری در این زمینه ایجاد نکنم. من بخشی از گیم پلی بازی را در یوتیوب تماشا کردم تا متوجه حس و حال آن شوم.

تیم بازیگری این سریال علاوه‌بر پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsay)  شامل گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی، مرل دانتریج (Merle Dandridge) در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل می‌شود. کارگردان و خالق این سری، نیل دراکمن، نیز در ساخت این سریال نقش دارد. 

بازی Last of Us

پدرو پاسکال همچنین نامه‌ای به رمزی نوشته بود و طی آن به این اشاره کرد که اتفاق شگفت انگیزی در دوران جوانی بلا و میانسالی زندگی خودش رخ داده است. بلا رمزی و لامار جانسون (Lamar Johnson)، بازیگر نقش هنری، طی ماه‌های گذشته اعلام کرده‌اند که سریال لست آو آس خیلی به بازی وفادار است و طرفداران را خوشحال می‌کند. 

سریال The Last of Us در سال ۲۰۲۳ از HBO پخش می‌شود.


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا