بازی

نیکلاس هولت به جمع بازیگران فیلم Nosferatu پیوست

نیکلاس هولت به جمع بازیگران فیلم Nosferatu پیوست

سایت Deadline گزارش کرده که نیکلاس هولت در حال مذاکره برای بازی در جدیدترین اقتباس فیلم ترسناک کلاسیک Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز است. هنوز جزئیاتی در مورد نقش هولت فاش نشده اما او به بیل اسکاشگورد و لیلی رز دپ خواهد پیوست که پیش از این به عنوان دو بازیگر اصلی فیلم معرفی شده بودند.

در حالی که جزئیات خاصی از Nosferatu در دست نیست، گزارش شده که نسخه جدید این فیلم کلاسیک همان کلیت داستانی اصلی را دنبال خواهد کرد. داستان در آلمان قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد و حول یک خون‌آشام باستانی و علاقه وافر او به یک زن جوان می‌چرخد که همه‌جا دنبالش می‌کند و وحشتی ناگفتنی را وارد زندگی او می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

رابرت اگرز از چندین سال پیش در تلاش بود فیلم Nosferatu را بسازد. حالا که به خواسته خود رسیده، این شخصیت ترسناک نمادین می‌تواند نسل جدیدی از مخاطبان را به وحشت بیاندازد. اگرز علاوه بر کارگردانی، نوشتن فیلم‌نامه را نیز بر عهده دارد و همچنین به عنوان تهیه‌کننده پروژه با جف روبینوف، جان گراهام، کریس کلمبوس و النور کلمبوس فعالیت می‌کند.

فیلم اصلی Nosferatu در سال ۱۹۲۲ به عنوان یک اقتباس غیررسمی از رمان دراکولای Bram Stoker منتشر شد، اما نسخه‌های فیلم پس از شکایت بیوه استوکر، از بین رفتند. با وجود تلاش‌ها برای سرکوب این اثر، نوسفراتو همچنان یک فیلم نمادین در ژانر ترسناک باقی مانده و به خاطر تصاویر چشمگیر و لحن وهم‌آورش مورد تحسین قرار می‌گیرد.

Nosferatu

محبوبیت این فیلم باعث شد در سال ۱۹۷۹ یک بازسازی به نام Nosferatu the Vampyre به کارگردانی ورنر هرتزوگ ساخته شود که با استقبال خوبی از جانب منتقدین روبه‌رو شد. نوسفراتو در سال ۲۰۰۰ با اکران Shadow of the Vampire که ساخت فیلم اصلی ۱۹۲۲ را در روایتی تخیلی به تصویر می‌کشید، مورد بازبینی قرار گرفت.

در کنار نوسفراتو، نیکلاس هولت سال آینده با اکران Renfield، دندان‌های خود را در فیلم خون‌آشامی دیگری فرو خواهد برد، جایی که او نقش خدمتکار کنت دراکولا با بازی نیکلاس کیج را به تصویر می‌کشد. این کمدی ترسناک در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۲۳ در سینماها اکران می‌شود.

با توجه به اینکه فیلم هنوز در حال توسعه است، هنوز تاریخ رسمی اکران Nosferatu مشخص نشده است.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا