رمز ارز

۵ رمزارز با پتانسیل رشد عظیم در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیت کوین (BTC) جایگاه خود را به عنوان برترین دارایی دیجیتال از زمان پیدایش رمزارزها حفظ کرده است و علی‌رغم نوسان قیمتی شدید، به موفقیت‌های چشمگیری در رشد قیمت و پذیرش در میان افراد جامعه دست یافته است. این موفقیت‌ها باعث شده است که ارزهای دیجیتال دیگری به دنبال تقلید از بیت کوین باشند و سرمایه‌گذاران نیز به دنبال ارزی هستند که بتواند رشد بزرگ بعدی در بازار را رقم بزند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

در همین راستا، چندین ارز دیجیتال وجود دارد که دارای پتانسیل زیادی برای رشد قیمت در آینده هستند. بنابراین رمزارزنیوز در این مطلب به معرفی پنج ارز دیجیتال که می‌توانند رشد زیادی در سال 2023 داشته باشند پرداخته است.

ریپل (XRP)

ریپل در هفته‌های اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته است و سال 2023 به دلیل پذیرش و توسعه مقرراتی، یکی از دوران‌های طلایی برای این ارز در نظر گرفته می‌شود. با روند رو به رشد استفاده از شبکه ریپل توسط مؤسسات مالی و بانک‌های بزرگ برای پرداخت‌های فرامرزی، ارز دیجیتال ریپل XRP توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

5 رمزارز با پتانسیل رشد عظیم در سال 2023!

نبرد قانونی بین شرکت ریپل و کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) برای روشن شدن آینده ریپل، به عنوان یک رویداد مهم در پیشروی این ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. اگر در این پرونده رأی به نفع ریپل صادر گردد، انتظار می‌رود که این حرکت منجر به شکل گرفتن یک روند صعودی در این دارایی رمزارزی شود.

کاردانو (ADA)

کاردانو (ADA) خود را به عنوان یک اکوسیستم آینده‌محور در حوزهٔ مالی غیرمتمرکز (DeFi) معرفی کرده است و قصد دارد با ارزهایی مانند اتریوم (ETH) رقابت کند. در این راستا، ارزش این دارایی دیجیتال با توجه به توسعه درون شبکه‌ای، رشد یافته و انتظار می‌رود که این رشد در قیمت کاردانو نیز به صورت مثبت مشاهده شود.

5 رمزارز با پتانسیل رشد عظیم در سال 2023!

توسعه فعالیت‌های کاردانو توسط GitHub تأیید شده است. راه‌اندازی استیبیل کوین  Djed  در شبکه کاردانو نیز یکی از عوامل برای بالا رفتن قیمت کاردانو در آینده به شمار می‌رود.

گراف (GRT)

یکی از ارزهای دیجیتالی که پس از موفقیت‌های اولیه ChatGPT، از هیاهوی هوش مصنوعی سود برد، ارز دیجیتال GRT است. با توجه به اینکه فناوری هوش مصنوعی مورد استقبال عموم جامعه قرار گرفته است، ارزهای دیجیتال مرتبط با این حوزه، بازدهی بسیار بالایی داشته‌اند.

 

5 رمزارز با پتانسیل رشد عظیم در سال 2023!

علاوه بر بهره‌مندی از موج تبلیغاتی هوش مصنوعی، GRT که در بین صد رمزارز برتر بازار سرمایه قرار دارد، یک رویکرد جدید برای سازماندهی و دسترسی به داده‌های بلاکچین ارائه می‌دهد و می‌تواند برای استیکینگ، پرداخت‌ها و واگذاری حق رأی‌گیری برای تأیید معاملات در شبکه GRT استفاده شود.

دیسنترالند (MANA)

دیسنترالند (MANA) از جمله ارزهای حوزه واقعیت مجازی (Metaverse) است که در آغاز سال 2023 رشد زیادی را تجربه کرد و سرمایه‌گذاران علاقه زیادی به این دارایی‌ رمزارزی نشان دادند. در واقع، ارزهای دیجتال مربوط به حوزه متاورس به دلیل اینکه با دنیای مجازی بلاکچینی و غیرمتمرکز ارتباط دارند، بسیار منحصربه‌فرد هستند.

5 رمزارز با پتانسیل رشد عظیم در سال 2023!

با پیشرفت صنعت واقعیت مجازی، ارز دیجیتال مانا به عنوان یک دارایی دیجیتال پیش‌رو در این حوزه، با ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند داشتن یک جامعه مجازی فعال، در موقعیتی مناسب برای رشد و پیشرفت قرار دارد. این قابلیت به دیسنترالند یک مزیت نسبت به شرکت‌های دیگر دیجیتال که به دنبال بهره‌برداری از صنعت واقعیت مجازی هستند، می‌دهد.

شیبا اینو (SHIB)

این میم‌کوین با وجود انتقادات اولیه در مورد نداشتن کاربرد خاص، توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. پتانسیل شیبااینو (SHIB) در این واقعیت نهفته است که تیم توسعه‌دهنده آن ابتکاراتی را ارائه داده است که هدفش رقابت با رمزارزهای پرطرفدار بازار است. یکی از رویکردهایی که توسعه‌دهندگان شیبااینو اتخاذ کرده‌اند، تسریع در فرآیند توکن‌سوزی و ارتقای شبکه با یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه 2 به نام Shibarium است.

5 رمزارز با پتانسیل رشد عظیم در سال 2023!

شیباریوم با روش نوآورانه‌ای که در مقیاس‌پذیری لایه ۲ پیاده‌سازی کرده است، امکان تغییر فرآیند پردازش تراکنش، افزایش سرعت و کاهش هزینه تراکنش‌ها را خواهد داشت که باعث بهبود در پردازش تراکنش‌ها می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا