رمز ارز

افزایش تحرکات نهنگ‌ها و احتمال صعود قیمت این دو رمزارز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت تحلیل رمزارزی سنتیمنت (Santiment) می‌گوید که تراکنش بزرگ یک نهنگ با ارز دیجیتال دیسنترالند (MANA) می‌تواند نشانه‌ای از نوسان قیمتی بزرگ برای این پروژه متاورسی مبتنی بر اتریوم باشد.
پلتفرم سنتیمنت در گزارش جدید خود می‌گوید که این نهنگ، 256.31 میلیون MANA به ارزش تقریبی 190.2 میلیون دلار را جابجا کرده که یکی از بزرگترین تراکنش‌هایی است که این شبکه تا به حال به خود دیده است. به گفته سنتیمنت، معامله‌ای در این اندازه معمولاً یک حرکت قابل‌توجه قیمتی را به همراه دارد.
ارز دیجیتال MANA در زمان نگارش این خبر با قیمت 0.70 دلار معامله می‌شود که در مقایسه با یک هفته گذشته، نزدیک به 4 درصد رشد دارد.
سنتیمنت همچنین گزارش داده که بزرگترین تراکنش چین لینک (LINK) در هشت ماه اخیر نیز با انجام تراکنشی به ارزش 106 میلیون دلار ارز دیجیتال LINK، توسط یک نهنگ رخ داده است. معامله این نهنگ درست قبل از رسیدن LINK به بالاترین قیمت خود از زمان سقوط FTX، یعنی 8.34 دلار انجام شد.
توکن LINK در زمان نوشتن این خبر، در محدوده 7.70 دلار معامله می‌شود که در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از 10 درصد رشد دارد.
سنتیمنت می‌گوید که به طور کلی بازار کریپتو سالم به نظر می‌رسد و برخی از پروژه‌ها تنها در هفته گذشته 20 درصد سود داشته‌اند؛ زیرا بیت‌کوین در تلاش برای شکست سطح مقاومت روانی بزرگ 25000 دلاری است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

دیلی‌هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا