رمز ارز

مروری بر وضعیت بازار اتریوم در سه ماهه اول ۲۰۲۴: درآمد شبکه ۳ برابر شد!

مروری بر وضعیت بازار اتریوم در سه ماهه اول ۲۰۲۴: درآمد شبکه ۳ برابر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عملکرد اتریوم در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ بسیار چشمگیر بوده است. بر اساس گزارش مالی منتشر شده توسط پلتفرم Coin۹۸، کارمزدهای اتریوم نسبت به سه ماهه قبل ۱.۸ برابر افزایش یافته و سود خالص آن نیز سه برابر شده است. این رشد با افزایش فعالیت کاربران و پذیرش شبکه، همسو بوده است.

تعداد تراکنش‌های شبکه اتریوم در سه ماهه اول از ۱۰۷ میلیون فراتر رفته و تعداد آدرس‌های جدید ایجادشده نیز به حدود ۹.۷ میلیون رسیده است. این ارقام نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه فعالیت کاربران در شبکه است.

همچنین، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در اکوسیستم اتریوم ۱.۸ برابر افزایش یافته و بیش از ۴.۸ میلیون NFT جدید در این شبکه ایجاد شده که همگی، حکایت از رونق چشمگیر این اکوسیستم دارند. تتر نیز همچنان به عنوان استیبل کوین غالب در این شبکه باقی مانده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

گزارش مذکور به تسلط تتر به عنوان استیبل کوین با بالاترین ارزش بازار در شبکه اتریوم اشاره می‌کند. این موضوع نشان‌دهنده جذابیت و ثبات اتریوم نسبت به دیگر شبکه‌های بلاکچین است، هرچند رقبای قدرتمندی در حال ظهور هستند.

در این میان، ارتقای دنکن اتریوم (Dencun) نیز نقش مهمی در تثبیت جایگاه این اکوسیستم ایفا کرده است.

متیو سیگل، مدیر بخش دارایی‌های دیجیتال ون‌اک (VanEck)، پیش‌بینی کرده که «اتریوم ممکن است از نظر عملکرد از بیت کوین پیشی بگیرد، هرچند بعید است شاهد “فلیپنینگ” (Flippening؛ پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین از نظر ارزش بازار) باشیم.»

از طرفی، هیجان و خوش‌بینی ناشی از عرضه صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین به بازار اتریوم نیز سرایت کرده است.

با این حال، به نظر می‌رسد تایید ETF اسپات اتریوم در آینده نزدیک محتمل نیست؛ چرا که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) همچنان بررسی این موضوع را به تعویق می‌اندازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا