رمز ارز

۳ عاملی که می‌تواند منجر به صعود قیمت شیبا تا ۰٫۰۱ دلار شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربر توییتر و علاقه‌مند به شیبا اینو، ShibBPP@، معتقد است که ترکیب سه عامل می‌تواند به دومین میم کوین برتر بازار کمک کند تا قیمت آن به سطح ۰٫۰۱ دلار برسد. این حساب توییتری به ۵۱ هزار دنبال‌کننده خود گفته که برای رسیدن قیمت شیبا اینو به سطح ۰٫۰۱ دلاری، ترکیب سه عامل ضروری است: پذیرش انبوه، سرمایه‌گذاری/ نقدینگی و توکن‌سوزی.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

پذیرش شیبا اینو اخیراً در حال افزایش است. همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، این میم کوین محبوب به تازگی و از طریق یک برنامه جدید، ارتباطات خود را با آژانس مسافرتی بلاکچینی Travala گسترش داده است. به این ترتیب، هولدرهای SHIB اکنون به یک برنامه وابسته به پلتفرم Travala دسترسی دارند که برای پرداخت هزینه خدمات خود، ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. آنها همچنین می‌توانند درصد مشخصی از مبلغ رزرو سفر توسط دوستانی که دعوت کرده‌اند را دریافت کنند.

شراکت اولیه بین شیبا اینو و پلتفرم Travala در نوامبر سال گذشته اعلام شد، زمانی که این شرکت رزرواسیون سفر، توکن SHIB را به لیست ارزهای دیجیتالی که برای خدمات خود می‌پذیرد، اضافه کرد.

علاوه بر این، اخیراً برند معروف رالف لورن نیز پذیرش بیت‌ کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو و سایر ارزهای دیجیتال را در فروشگاه میامی خود آغاز کرده است.

در همین حال، اعضای جامعه شیبا اینو همچنان به حذف مقادیر زیادی از این میم کوین از گردش و ارسال آنها به آدرس‌های مرده ادامه می‌دهند. پس از راه‌اندازی نسخه بتای بلاکچین لایه دوم شیباریوم با نام Puppynet در تاریخ ۱۱ مارس، حجم این توکن‌سوزی‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.

بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده توسط پلتفرم ردیابی Shibburn در روز جمعه، در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته، ۱۷،۸۰۴،۶۰۶ توکن شیبا اینو سوزانده شده و به این ترتیب، نرخ توکن‌سوزی این ارز دیجیتال به میزان ۳۵،۵۰۰ درصد افزایش یافته است. لازم به ذکر است که تنها یک روز قبل از آن، فقط ۵۰ هزار توکن SHIB سوزانده شده بود. از این رو، چنین افزایش عظیمی در نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو بسیار قابل‌توجه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا