عمومی

شبکه اجتماعی تردز به پیشرفت مداوم ادامه می‌دهد

شبکه اجتماعی تردز به پیشرفت مداوم ادامه می‌دهد

شبکه‌ی اجتماعی تردز (Threads) اکنون ‌به کاربران امکان می‌دهد تا کنترل بیشتری بر افرادی که پست‌هایشان را نقل‌قول می‌کنند، داشته باشند.

تردز ماه گذشته به قابلیت فیلتر نقل‌قول‌ها اشاره کرده بود و اکنون آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید که این ویژگی‌ دردسترس همه‌ی کاربران قرار گرفته است. ممکن است قابلیت فیلتر نقل‌قول‌ها فعلاً در نسخه‌ی وب تردز نشان داده نشود؛ اما در نسخه‌ی موبایلی می‌توان به‌راحتی از آن بهره برد.

کاربران تردز می‌توانند افرادی که به پست‌هایشان پاسخ می‌دهند، محدود کنند و ویژگی جدید تردز نیز مبتنی‌بر همین قابلیت است. شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) و بلواسکای، رقبای تردز، نیز از ویژگی فیلتر پاسخ‌ها استفاده می‌کنند.

قابلیت فیلتر نقل‌قول‌ها و فیلتر پاسخ‌ها هر دو در منویی کشویی قرار گرفته‌اند و کاربران می‌توانند انتخاب کنند که می‌خواهند مکالماتشان برای همه‌ یا پروفایل‌هایی که دنبال می‌کنند یا تنها برای کسانی که منشن شده‌اند، نمایش داده شود.

موسری گفت: «امیدوارم که قابلیت فیلتر نقل‌قول‌ها فضای مثبتی را در شبکه‌ی اجتماعی تردز ایجاد کند و تجربه‌ی بهتر و امن‌تری را برای کاربران رقم بزند.»

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا