بازی

یک شکست بزرگ سری بازی Mortal Kombat را نجات داد

یک شکست بزرگ سری بازی Mortal Kombat را نجات داد

با وجود اینکه Mortal Kombat vs. DC Universe اصلا بین طرفداران محبوب نیست، اما به نظر می‌رسد که عامل اصلی نجات سری بازی مورتال کامبت محسوب می‌شود.

خیلی‌ها بازی Mortal Kombat vs. DC Universe و فیلم Mortal Kombat: Annihilation را پایین‌ترین نقاط تاریخ فرانچایز مورتال کامبت می‌دانند. با وجود اینکه به موفقیت این بازی امید زیادی بود، ولی یکی از مشکلات اصلی آن کاهش خشونت همیشگی سری بود. به عنوان مثال استودیو اجازه نداشت که شخصیت‌های دی‌سی مثل بتمن را به شکل بدی بکشد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن

این شکست بزرگ در نهایت باعث شد که استودیو NetherRealm فرانچایز را به صورت کامل ریبوت کند. اد بون (Ed Boon)، خالق مورتال کامبت، در مصاحبه با گیم اینفورمر اشاره کرد که با این شکست متوجه شدند که این دو دنیای از هم جدا هستند و باید به ریشه‌های خودشان وفادار باقی بمانند. 

بازی Mortal Kombat vs. DC Universe

به همین خاطر استودیو تصمیم گرفت که سری بازی Mortal Kombat را ریبوت کنند و به ریشه‌های اصلی آن بازگردند. از این رو NetherRealm دوباره به سراغ نقشه‌های دو بعدی، بازگویی داستان سه‌گانه اصلی و استفاده بدون محدودیت از Fatalities رفت. این تصمیم در نهایت بازی‌های جدید و خوب از دو سری Mortal Kombat و Injustice را به همراه داشت.

این توسعه دهنده در حال ساخت بازی Mortal Kombat 12 است که احتمالا در سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان دی‌سی که لباس مخصوص به تن نمی‌کنندهمه قهرمان‌ها شنل و نقاب ندارند
۱۰ قهرمان دی‌سی که لباس مخصوص به تن نمی‌کنند


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا