بازی

اظهار نظر ویلم دفو در رابطه با فیلم Nosferatu و همکاری با رابرت اگرز

اظهار نظر ویلم دفو در رابطه با فیلم Nosferatu و همکاری با رابرت اگرز

ویلم دفو؛ بازیگر مشهور ۶۷ ساله‌ی آمریکایی که احتمالا او را برای بازی‌اش در نقش گرین گابلین در فیلم‌های ابرقهرمانی مرد عنکبوتی به یاد دارید حال از بازیگران اصلی فیلم Nosferatu «نوسفراتو»؛ جدیدترین پروژه سینمایی رابرت اگرز برشمرده می‌شود. دفو که در آثار پیشین اگرز هم نقش‌آفرینی داشته حال طی مصاحبه‌ی جدیدی از همکاری با این کارگردان و حس و حالی که برای فیلم آینده‌اش دارد می‌گوید.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

رابرت اگرز؛ با کارگردانی فیلم‌های ترسناک The Witch «جادوگر» و The Lighthouse «فانوس دریایی» نام خود در ژانر وحشت را بر سر زبان‌ها انداخته است. فیلم اخیر این کارگردان یعنی The Northman «مرد شمالی» نیز چه از نگاه منتقدان و چه در نظر بینندگان عملکرد بسیار خوبی داشت. با این حال اگرز بیکار ننشسته و قصد دارد تا فیلم ترسناک Nosferatu محصول سال ۱۹۲۲ میلادی را بازسازی کند. ایده‌ی ساخت این فیلم کلاسیک خون‌آشامی از دیرباز در ذهن این کارگردان وجود داشته و او حتی طی یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که از کودکی با نوسفراتو درگیر بوده و این همان پروژه‌ای است که دوست دارد آن را بسازد. حال گویا روز موعود فرا رسیده و او با گردآوری بازیگران و دیگر عوامل قصد دارد به‌زودی فیلمبرداری این عنوان را آغاز کند.

به تازگی رسانه‌ی کولایدر مصاحبه‌ای با ویلم دفو برای حضورش در فیلم مهیج و روان‌شناختی Inside ترتیب داده و در این بین سوالاتی در رابطه با فیلم نوسفراتو هم از او پرسیده شد. دفو فاش می‌کند که فیلمبرداری این عنوان خیلی زود آغاز خواهد شد و در واقع به همین دلیل سبیل گذاشته است.

اظهار نظر ویلم دفو در رابطه با فیلم Nosferatu و همکاری با رابرت اگرز - lastech
ویلم دفو در فیلم درام روانشناختی Inside به کارگردانی واسیلیس کاتسوپیس
  • پوسترهای جدید فیلم Inside جنون و انزوای ویلم دفو را به نمایش می‌گذارند

دفو در ادامه جزئیات زیادی درمورد این فیلم ترسناک برملا نکرد و ضمن تمجید از قدرت کارگردانی و نویسندگی اگرز در رابطه با شروع همکاری‌شان گفت:

من عاشق کار کردن با رابرت اگرزم. (چرا که) اوقات فوق‌العاده‌ای رو گذروندم. من فیلم «جادوگر» رو دیدم و خیلی ازش خوشم اومد. (به همین خاطر) یه قرار ملاقات باهاش چیدم. ما از همدیگه خوشمون اومد و به همین ترتیب من تو فیلم «فانوس دریایی» که از قضا تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای بود باهاش همکاری کردم و فکر می‌کنم که خیلی فیلم خوبیه. بعد اون من یه نقش کوتاهی تو فیلم «مرد شمالی» داشتم و واقعا لذت بردم. حالا هم که می‌خوام تو این فیلم بازی کنم و خیلی خوشحالم که دوباره با اون (رابرت اگرز) همکاری می‌کنم. این نوسفراتو نسخه‌ی خاص (اگرز) از نوسفراتوئه. من واقعا از اینکه دارم دوباره باهاش کار می‌کنم هیجان‌زدم. اون فیلمساز بزرگیه و من از همکاری باهاش لذت می‌برم.

ویلم دفو؛ بازیگر فیلم‌های Inside, The Lighthouse و The Northman

علاوه بر دفو، اما کورین، لیلی رز-دپ، بیل اسکاشگورد، نیکلاس هولت و آرون تیلور-جانسون از دیگر بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم ترسناک نوسفراتو به کارگردانی رابرت اگرز حضور دارند.

فیلم Inside با نقش‌آفرینی ویلم دفو برای اکران در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. از طرفی فیلم Nosferatu فعلا تاریخ مشخصی برای اکران ندارد و به‌نظر می‌رسد برای دریافت جزئیات بیشتر از آن باید مدتی صبر و حوصله به خرج دهیم.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا