بازی

اکران انیمیشن پسر دلفینی همچنان ادامه دارد | سینماهای در حال اکران

اکران انیمیشن پسر دلفینی همچنان ادامه دارد | سینماهای در حال اکران

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انیمیشن پسر دلفینی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه کنندگی محمد امین همدانی از شهریور 1401 بر روی پرده‌های سینماهای سراسر کشور رفته و تا کنون نیز در حال اکران است. پسر دلفینی بعد از اکران در روسیه و پس از یک وقفه دوساله به دلیل کرونا در سینماهای ایران توانست به اکران در آید. انیمیشن پسر دلفینی که بصورت گسترده‌ای در این روزها اکران شده، تنها انیمیشن امسال است که دو سال بعد از پایان تولید به روی پرده‌ها رفته است. فروش فیلم در روزهای آغاز اکران خیره کننده به نظر می‌رسید هر چند کسادی بازار سینماها در ماه‌های اخیر باعث فروکش کردن فروش بلیط‌های این انیمیشن در روز‌ها و ماه‌های اخیر شده است.

انیمیشن پسر دلفینی

پسر دلفینی با توجه به اینکه اولین و تنها انیمیشن بلند ساخته شده در ایران نیست، پیشرفت چشمگیری را در روبه جلو بودن صنعت انیمیشن را نشان می‌دهد. این انیمیشن ویژگی‌های فنی و تکنیکی یک انیمیشن بلند، هم‌چون بیشتر انیمیشن‌های ایرانی این سال‌ها را دارد که همزمان از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار است. در کمتر صحنه‌ و سکانسی می‌شود مچ کارگردانی در این بخش را گرفت و ایراد قابل ملاحظه‌ای در آن پیدا کرد. چنانچه پویانمایی ایران امروزه با ساخت انیمیشن‌های بلند سینمایی متعددی توانسته جایگاه خوبی در صحنه‌های بین‌المللی کسب کند.

 

سینماهای در حال اکران پیر دلفینی در سراسر کشور

در حال حاضر  پسر دلفینی در سراسر سینماهای کشور بصورت گسترده‌ای در حال اکران است. در تهران تقریبا اکثر سینماهای مطرح و مهم موجود در نقشه تهران که شامل شمال، شرق، غرب و جنوب پایتخت می‌شود این انیمیشن را بر روی پرده‌های خود دارند. سینماهای که در حال حاضر در تهران این انیمیشن را بر روی پرده دارند عبارتند از: پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی ایران مال، پردیس سینمایی لوتوس مال، پردیس سینمایی معین مال، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی گالریا، پردیس سینمایی نارسیس، پردیس سینمایی شمیران، سینما شکوفه، موزه سینما، سینما جوان، پردیس سینمایی شهرک، سینما برج میلاد، سینما ایران، سینما فلسطین و پردیس سینمایی مهر شاهد.

خوشبختانه با توجه به پراکندگی اکران‌ها در پایتخت، تماشای این انیمیشن فقط مختص به گروه و بخش خاصی از شهر تهران نخواهد بود. در هر ناحیه و بخشی از تهران که باشید حداقل یک سینما از محل‌های نام برده را می‌توانید در دسترس داشته باشید. برخی از سینماهای نام برده با توجه به خارج از شهر بودن‌ آن‌ها را می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی گوناگونی از جمله ایستگاه های تاکسی تهران امکان دسترسی به آنها را  پیدا کنید. در نهایت تماشای این انیمیشن زیبا را برای یک تفریح خانوادگی به شما توصیه می‌کنیم. تماشای این انیمیشن در کنار خانواده و حتی کودکان خردسال امکان پذیر است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا