بازی

گیب نیوئل: ولو به یک توافق ۱۰ ساله برای حضور بازی‌های Call of Duty در استیم نیازی ندارد

گیب نیوئل: ولو به یک توافق ۱۰ ساله برای حضور بازی‌های Call of Duty در استیم نیازی ندارد

گیب نیوئل (Gabe Newell)، رئیس ولو (Valve) توافق با مایکروسافت برای اضافه شدن بازی‌های Call of Duty به استیم در آینده را رد کرده است.

روز گذشته، در گزارشی گفته شده بود که مایکروسافت قصد دارد بازی‌های Call of Duty را برای ۱۰ سال آینده در دسترس کنسول‌های نینتندو قرار خواهد داد. حالا، Kotaku در گزارش جدیدی اشاره کرده که Valve پیشنهاد مشابهی از سوی مایکروسافت دریافت کرده است، اما رئیس آن، یعنی نیوئل این پیشنهاد را به‌طور کامل رد کرده است.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard

نیوئل گفت:

خوشحال هستیم که مایکروسافت پس از نهایی شدن خرید اکتیویژن، قصد دارد با بازی‌های Call of Duty به استفاده از استیم برای دسترسی به مشتریان خود ادامه دهد. مایکروسافت برای مدت طولانی در استیم حضور داشته است و ما از آن به عنوان سیگنالی یاد می‌کنیم که نشان می‌دهد آنها از استقبال گیمرها از آن و کاری که ما انجام می‌دهیم خوشحال هستند. وظیفه ما ساختن ویژگی‌های ارزشمند نه تنها برای مایکروسافت بلکه برای همه مشتریان و شرکای استیم است.

در ادامه، نیوئل فاش می‌کند که «مایکروسافت پیش نویس توافقنامه‌ای را برای تعهد طولانی مدت Call of Duty به ما پیشنهاد داده و حتی آن را برای ما ارسال کرده است.» با این حال، رئیس Valve توضیح می‌دهد به توافق با طرفی اعتقاد ندارد که آن‌ها را برای انتشار بازی‌های استیم در آینده‌ای دور محدود می‌کند.

بازی‌های Call of Duty از سال ۲۰۱۷ در استیم حضور نداشته‌اند و WW2 آخرین بازی بود که از این فرنچایز روی فروشگاه استیم قرار گرفت. با این حال، در سال ۲۰۲۲ این سری با Modern Warfare 2 یک بار دیگر به استیم بازگشت.

ظاهرا ولو معتقد است که مایکروسافت نیز از حضور بازی‌های Call of‌ Duty در استیم راضی است و این کار را ادامه خواهد داد. با نگاهی به موفقیت Moden Warfare 2 در استیم برای اکتیویژن، می‌توان گفت که این موضوع چندان بعید نیز به نظر می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


تماشا کنید: بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا