بازی

بازی رومیزی Elden Ring در دست ساخت است

بازی رومیزی Elden Ring در دست ساخت است

Steamforged Games که پیش از این نسخه‌های رومیزی دارک سولز و مانستر هانتر از بندای نامکو را ساخته بود، به تازگی اعلام کرد که بازی رومیزی Elden Ring نیز در دست ساخت است.

این شرکت در وب‌سایت خود خبر داد که بازی تخته‌ای الدن رینگ از طریق کمپین Kickstarter به فروش می‌رسد. این اعلامیه با انتشار رندری مینیاتوری از باس Margit, the Fell Omen همراه بود که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی:چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟باکلاس شویم!
چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟

در بیانیه این شرکت آمده است:

مبارزات چالش برانگیز این بازی ویدیویی با نبردهای هوشمند بدون تاس بازآفرینی می‌شود و بازیکنان را ملزم می‌کند تا در طول هر رویارویی، برنامه‌های خود را تطبیق دهند.

مت هارت، یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق Steamforged، در این رابطه گفت:

ماموریت ما همیشه ارائه اقتباس‌های رومیزی اصیلی است که جوهره‌ی آنچه طرفداران درباره IP می‌دانند و دوست دارند را به تصویر بکشد. طرفداران باید منتظر یک دنیای رومیزی تاریک و پُر از رمز و راز باشند، همراه با نبردهای رضایت‌بخش و کاوش‌های ارزشمند. آماده باشید تا ساعت‌ها سرگرم این بازی شوید و از این بابت نیز راضی باشید.

هنوز به طور خاص توصیف نشده که بازی رومیزی چگونه خواهد بود. مبارزه بدون تاس امیدوارکننده‌تر است، زیرا اغلب کلیدی برای مبارزات کاربردی‌تر، متعادل‌تر و قطعی‌تر مانند Gloomhaven یا حتی Into the Breach است. اگر Steamforged سعی کند برخی از زمینه‌های جهان باز Elden Ring را تطبیق دهد یا آن‌ها را در بازی تخته‌ای بازتاب دهد، بسیار جالب خواهد شد.

Elden Ring

می‌توانید برای اطلاعیه‌های مربوط به کمپین کیک‌استارتر در صفحه پیش‌-عرضه ثبت‌نام کنید اما باید گفت که «ماه‌ها» تا عرضه آن فاصله داریم. با توجه به سابقه شرکت Steamforged Games، مطمئنا نسخه رومیزی الدن رینگ نیز بازی بسیار خوبی خواهد بود و قطعات مینیاتوری پر زرق و برقی خواهد داشت.

شایان ذکر است که چندی پیش یک سری مانگای جدید بر اساس Elden Ring منتشر شد. این مجموعه برای مطالعه در ۱۲ زبان دنیا در دسترس قرار گرفته است که می‌توانید از اینجا بخوانید.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیانمرگ از آن‌چه که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!
راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیان


زامبی‌ها کین و از کجا اومدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا