رمز ارز

کدام میم‌ کوین بعد از هاوینگ رشد بیشتری خواهد داشت؟ ChatGPT پاسخ می‌دهد!

کدام میم‌ کوین بعد از هاوینگ رشد بیشتری خواهد داشت؟ ChatGPT پاسخ می‌دهد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد هاوینگ بیت کوین که روز جمعه ۱۹ آوریل انجام شد، باعث کاهش پاداش استخراج از ۶.۲۵ بیت کوین به ۳.۱۲۵ بیت کوین شده است.

این رویداد که تقریبا هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد، بر میزان عرضه بیت کوین و در نتیجه، بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. به طور تاریخی، اجرای هاوینگ با افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین و رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال همراه بوده است.

اکنون چت‌ جی‌پی‌تی (ChatGPT)، ربات هوش مصنوعی محبوب، به این سوالات پاسخ داده که آیا میم‌ کوین‌ها نیز تحت تاثیر هاوینگ قرار خواهند گرفت؟ کدام یک از آن‌ها عملکرد بهتری خواهند داشت؟

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

چت‌ جی‌پی‌تی پیش‌بینی می‌کند که هاوینگ می‌تواند باعث رونق گرفتن کل بازار ارزهای دیجیتال شود و بازار ناپایدار میم ‌کوین‌ها نیز از این رونق بی‌بهره نخواهد ماند. با این حال، این ربات تاکید می‌کند که پیش‌بینی بهترین عملکرد در میان میم‌کوین‌ها کار بسیار دشواری است.

چت‌ جی‌پی‌تی اشاره می‌کند که دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) پس از هاوینگ قبلی، رشد قابل‌توجهی را تجربه کردند.

اما امروزه با ظهور تعداد زیادی از میم‌کوین‌های جدید، مانند داگ ‌ویف ‌هت (WIF)، پپه (PEPE) و فلوکی اینو (FLOKI) که ارزش بازار آن‌ها به میلیاردها دلار می‌رسد، رقابت در این حوزه افزایش یافته است.

در این میان، چت ‌جی‌پی‌تی معتقد است که عواملی مانند پیشرفت‌های تکنولوژی، حمایت افراد مشهور و فعالیت‌های جامعه، می‌توانند بر ارزش میم‌کوین‌ها تاثیر بگذارند.

در حال حاضر، شیبا اینو بزرگ‌ترین جامعه کاربری را در میان میم‌کوین‌ها دارد و دوج‌کوین نیز از حمایت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، برخوردار است.

در نهایت و با وجود پتانسیل‌ بالای میم‌کوین‌ها برای رشد، چت ‌جی‌پی‌تی به کاربران هشدار می‌دهد که با احتیاط وارد این اکوسیستم شوند؛ زیرا این حوزه با ریسک‌های بالایی همراه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا