رمز ارز

احساسات معامله‌گران کریپتو در گرو تصمیمات فدرال رزرو! آیا نرخ بهره کاهش می‌یابد؟

احساسات معامله‌گران کریپتو در گرو تصمیمات فدرال رزرو! آیا نرخ بهره کاهش می‌یابد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال اجرای رویداد هاوینگ بیت کوین در روز گذشته، خوش‌بینی نسبی در بازار حاکم است. اما به نظر می‌رسد که انتشار داده‌های اقتصاد کلان در هفته آینده احساس نگرانی را در بین سرمایه‌گذاران بازار کریپتو افزایش داده است؛ چرا که این داده‌ها می‌توانند بر تصمیمات آتی فدرال رزرو در مورد نرخ بهره تاثیر بگذارند.

انتشار داده‌های تولید ناخالص داخلی (GDP) آمریکا و تورم هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) در روزهای پنجشنبه و جمعه، مورد توجه ویژه قرار دارد و در صورت مطلوب نبودن شرایط، ممکن است فدرال رزرو را از کاهش فوری نرخ بهره منصرف سازد.

با توجه به اهمیت این داده‌ها در تعیین مسیر آتی سیاست‌های پولی فدرال رزرو، فعالان بازار ارزهای دیجیتال با دقت این گزارش‌ها را زیر نظر خواهند داشت. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران به دنبال سرنخ‌هایی در مورد وضعیت اقتصادی فعلی از داده‌های احساسات مصرف‌کننده نیز خواهند بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو که نشان‌دهنده تردید آنها در کاهش نرخ بهره است، بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر منفی گذاشته است.

برای مثال، جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، در اظهارات اخیر خود، ضرورت تعدیل و کاهش نرخ بهره را کم‌رنگ جلوه داده است. این اظهارات محتاطانه، نگرانی از تأخیر در کاهش نرخ بهره را در میان فعالان بازار ارزهای دیجیتال تشدید کرده است.

در حال حاضر، ابزار CME FedWatch احتمال ۹۶ درصدی حفظ و عدم تغییر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نشست آتی را نشان می‌دهد.

با توجه به ابهامات موجود و انتشار داده‌های اقتصادی کلیدی، بازار ارزهای دیجیتال در حالت انتظار به سر می‌برد و واکنش آن به تصمیمات فدرال رزرو و تحولات پیش‌ رو، بستگی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا