رمز ارز

پیش‌بینی سقوط یک بانک دیگر! بحران اقتصادی چقدر نزدیک است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی پیش‌بینی کرده که بانک دیگری در آستانه سقوط است!
رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر فقیر»، می‌گوید که در پی سقوط بانک سیلیکون ولی و انحلال داوطلبانه بانک سیلورگیت، بانک دیگری قرار است سقوط کند. او هشدار داده که بانک‌ها، پس‌اندازهای فریز شده و وثیقه‌ها در حال سقوط هستند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

کیوساکی پیش‌تر گفته بود که اقتصاد جهان در آستانه سقوط است. وی در ژانویه گفته بود که ما در یک رکود جهانی هستیم و نسبت به ورشکستگی‌های فزاینده، بیکاری و بی‌خانمانی هشدار داده بود.

کیوساکی با پیش‌بینی اینکه بانک سوم در آستانه سقوط است، روز جمعه توییت کرد:

دو بانک بزرگ سقوط کرده‌اند. بانک سوم آماده سقوط است. همین حالا سکه‌های طلا و نقره واقعی بخرید. از صندوق‌های قابل‌معامله (ETF) دوری کنید. وقتی بانک شماره 3 سقوط کند، قیمت طلا و نقره اوج خواهد گرفت.

کیوساکی به طور مداوم، خرید طلا و نقره را توصیه کرده است. او در ماه فوریه پیش‌بینی کرد که تا سال 2025، قیمت طلا به 5000 دلار و نقره به 500 دلار خواهد رسید. در سال جاری، انتظار او این است که قیمت طلا به 3800 دلار برسد، در حالی که پیش‌بینی می‌کند ارزش نقره به 75 دلار برسد. این نویسنده مشهور، طرفدار صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) نیست و به کاربران توصیه کرده که در سهام، اوراق قرضه و صندوق‌های مشترک، سرمایه‌گذاری نکنند.
نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، همچنین خرید بیت کوین را در موارد متعدد توصیه کرده است. او از این ارز دیجیتال به عنوان «پول مردم» یاد می‌کند. او در ماه فوریه گفت که انتظار دارد قیمت بیت کوین تا سال 2025 به 500000 دلار برسد. او اخیراً گفته که سرمایه‌گذاران بیت کوین، طلا و نقره، با تغییر سیاست‌ها و چاپ تریلیون‌ها دلار توسط فدرال رزرو، ثروتمندتر خواهند شد.

منبع

بیت کوین دات کام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا