رمز ارز

هشدار تحلیلگر معروف؛ قبل و بعد از هاوینگ بیت کوین به این نکات مهم توجه کنید!

هشدار تحلیلگر معروف؛ قبل و بعد از هاوینگ بیت کوین به این نکات مهم توجه کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هاوینگ آتی بیت کوین، در حال حاضر مهم‌ترین موضوع در بازار ارزهای دیجیتال است. در همین راستا، کریس برنیسک (Chris Burniske)، تحلیلگر سابق شرکت آرک‌ اینوست (Ark Invest)، با استناد به چرخه‌های قبلی بیت کوین یادآوری کرده که تجزیه و تحلیل هاوینگ بیت کوین و حرکت قیمت این ارز دیجیتال در چرخه‌ها، آنقدر که در نگاه اول به نظر می‌رسد ساده نیست.

نموداری که چرخه‌های بیت کوین پس از هاوینگ را نشان می‌دهد، الگویی متشکل از جهش‌ها و سقوط‌های قیمت در طی چندین سال است. دوره‌های پس از هاوینگ اغلب با افزایش ناگهانی شروع می‌شوند و به دنبال آن، یک مرحله رکود به وقوع می‌پیوندد.

ما در حال حاضر در چنین شرایطی هستیم، که رشد کند شده و شرایط حاکم برخی از دارندگان را به فروش دارایی‌های خود ترغیب می‌کند. اما داده‌های تاریخی حاکی از آنند که کسانی که در این مرحله در مقابل فروش دارایی‌های خود مقاومت می‌کنند، می‌توانند در ادامه سود‌های خوبی را کسب نمایند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در چارت فعلی بیت کوین یک مقاومت در سطح ۶۷ هزار دلار و یک حمایت قوی در سطح ۵۰ هزار دلار وجود دارد. اگر بیت کوین بالاتر از این سطح حمایت باقی بماند، امکان آزمایش مقاومت ذکر شده وجود خواهد داشت.

شکسته شدن این مقاومت می‌تواند نشانه شروع یک موج صعودی جدید باشد. با این حال، اگر سطح حمایتی مذکور شکسته شود، شاهد سقوط شدید قیمت خواهیم بود.

هشدار برنیسک بسیار به موقع است؛ زیرا بازار در حال حاضر عملکرد ضعیفی دارد. هاوینگ اغلب فقط یک جرقه شروع است و رالی که در پی آن به وجود می‌آید، می‌تواند بر احساسات سرمایه‌گذاران تأثیر بگذارد.

کف چرخه فعلی در واقع دوره‌ای برای انباشت دارایی است که طی آن، معامله‌گران دارای دیدگاه بلندمدت می‌توانند با نگه داشتن و خرید بیشتر این ارز دیجیتال، سودهای کلانی کسب کنند.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشت، این است که هاوینگ در واقع سوختی برای رشد بیت کوین است، اما رشد فوری این ارز دیجیتال درست قبل یا بعد از هاوینگ، امری تضمینی نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا