بازی

انتشار سکانس جدیدی با حضور دردویل در فیلم Spider-man: No Way Home

انتشار سکانس جدیدی با حضور دردویل در فیلم Spider-man: No Way Home

طی آخر هفته‌ای که گذشت مارول به‌خاطر گرامی‌داشت روز ملی سینما باری دیگر فیلم Spider-man: No Way Home را در سینماها به نمایش گذاشت. انتشار مجددی که با یک سکانس تازه از وکیل محبوب دنیای سینمایی مارول؛ مت مورداک یا همان دردویل همراه بود و طرفداران را هیجان‌زده کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌هایک ترکیب پاپ‌کورنی از میراث سینمایی مرد‌ عنکبوتی
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌ها

سکانس جدید دردویل در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» حالا دومین حضور مورداک در این عنوان به شمار می‎‌رود. طی این پلان، مورداک با مامور کلیری (آرین مؤید) که او را در سریال Ms. Marvel نیز دیده بودیم، بر سر دخیل بودن پیتر پارکر (تام هالند) در مرگ میستریو (جیک جلینهال) بحث می‌کنند. در ادامه مورداک، پارکر را به عنوان «شهروندی قانونمند» توصیف کرده و از هپی (جان فاورو) می‌خواهد که در این جلسه رفتار عصبی‌اش را کنترل کرده و مضطرب نباشد.

سکانس اولیه حضور مورداک نیز در حضور هپی، می و پیتر بود که قدرت‌های این شخصیت را نیز به نمایش می‌گذاشت؛ به طوری که او در حین صحبت کردن آجر پرت شده از سمت پنجره را در هوا می‌قاپید. با این حال ظاهر شدن مت مورداک در لباس دردویل یکی از آن چیزهایی است که در راهی به خانه نیست شاهد آن نبودیم و احتمالا به‌زودی و طی یکی از اپیزودهای She-Hulk نمایش داده شود.

فیلم Spider-Man: No Way Home به عنوان بزرگ‌ترین بلاک باستر سال ۲۰۲۱، فروش ۱.۹ میلیارد دلاری را در باکس آفیس جهانی تجربه کرد. همچنین این عنوان مرد عنکبوتی‌های سابق سینما و ویلن‌های داستان‌شان را در خود جای داده است.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدوشاید بیوه سیاه شبیه انسان‌ها باشد اما شرایط بدنی‌اش فرق دارند
۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدو


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه‌ها باید بدانید

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا