رمز ارز

پیروز رقابت ترامپ و بیت کوین در ایالات متحده کدام است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مقایسه حجم جستجو در اینترنت بر اساس داده‌های Ahrefs نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در مورد بیت‌کوین بیشتر کنجکاو هستند و در این میان، نوادا جایگاه علاقه‌مندترین ایالت به بیت‌کوین را در ایالات متحده کسب کرده است.
به گزارش رمزارز نیوز، علی‌رغم اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، به طور مداوم در تیتر اخبار قرار می‌گیرد، نام او پس از بیت کوین در جایگاه دوم فهرست پرجست‌وجوترین واژه‌ها در آمریکا قرار دارد.
پیروز رقابت ترامپ و بیت کوین در ایالات متحده کدام است؟طبق گزارش‌ها، سایر اصطلاحات محبوب پس از بیت کوین و دونالد ترامپ، «اخبار فوری، الویس پریسلی و دیزنی‌لند» را شامل می‌شود. در این میان، لازم به ذکر است که اصطلاحات محبوب قبلی مانند اسلحه، بیمه درمانی و سیاست حتی به جمع 10 رتبه برتر این لیست نیز راه پیدا نکردند.
طبق داده‌های Google Trends، در 30 روز گذشته، جستجوهای گوگل برای دونالد ترامپ تنها برای دو روز، در 4 و 5 آوریل، زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر دستگیری احتمالی رئیس‌جمهور سابق آمریکا منتشر شد، از بیت کوین فراتر رفت.
مقایسه ایالتی نیز نشان داده که نوادا به عنوان ایالت با بیشترین تعداد جستجوی بیت کوین شناخته شده و پس از آن، میامی، کالیفرنیا و واشنگتن قرار دارند.
به گزارش پلتفرم Trading Browser، دلیل اصلی این یافته به مالیات‌های پایین‌تر و ابتکارات دولت محلی برای ترویج نوآوری نسبت داده می‌شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا