بازی

پشتیبانی از DLSS 3 از به بازی Cyberpunk 2077 اضافه شد

پشتیبانی از DLSS 3 از به بازی Cyberpunk 2077 اضافه شد

آپدیت جدیدی برای سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) روی پی‌سی منتشر شده که پشتیبانی از تکنولوژی DLSS 3 را به بازی اضافه می‌کند.

Cyberpunk 2077 هنگام عرضه از مشکلات فنی بسیار زیادی رنج می‌برد ولی استودیو سی دی پراجکت تلاش کرده اشتباهات خود را جبران کند. جدیدترین تلاش آن‌ها باعث شده این عنوان به صورت کامل از تکنولوژی DLSS 3 روی کارت گرافیک انویدیا پشتیبانی کند. DLSS 3 در واقع تکنولوژی جدید انویدیا برای افزایش فریم ریت بازی‌ها محسوب می‌شود. 

تست‌ها صورت گرفته نشان می‌دهند که حتی با رهگیری پرتو نور، DLSS 3 فریم ریت سایبرپانک ۲۰۷۷ را چندین برابر می‌کند. البته باید اشاره کنیم که شما برای استفاده از جدیدترین ورژن قابلیت نمونه‌گیری فوق‌العاده‌ یادگیری عمیق به یک کارت گرافیک از سری Nvidia RTX 40 نیاز دارید. 

بازی Cyberpunk 2077

سی دی پراجکت رد هم‌اکنون روی پرخرج‌ترین بسته الحاقی خود به نام Phantom Liberty کار می‌کند که اولین و آخرین DLC بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود. در این اکسپنشن یک ماموریت غیرممکن برای جاسوسی و بقا داریم که ما را به منطقه جدیدی از نایت‌سیتی می‌برد. باید اشاره کنیم که لانچ بد سایبرپانک برنامه‌ها برای انتشار یک بازی چند نفره را لغو کرد. 

این بسته الحاقی با رها کردن پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، در سال ۲۰۲۳ تنها برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی عرضه می‌شود.


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا