بازی

۴ فیلم و سریال از دی سی به صورت سالانه پخش می‌شود

۴ فیلم و سریال از دی سی به صورت سالانه پخش می‌شود

جیمز گان (James Gunn) و پیتر سفران (Peter Safran) روز گذشته به صورت رسمی فیلم و سریال بعدی دی سی را معرفی کردند تا رقابت آن‌ها با مارول وارد فاز جدیدی شود. 

 چپتر اول دنیای دی سی: خدا و هیولاها (DCU Chapter One: God and Monsters) شامل ۱۰ فیلم و سریال می‌شود. بنابر گزارش سایت ComicBook به نظر می‌‌رسد که هر سال ۲ فیلم و ۲ سریال از این جهان پخش خواهد شد. سفران و گان همچنین اشاره کرده‌اند که DCU به صورت رسمی از سال ۲۰۲۵ با فیلم سوپرمن شروع به کار خواهد کرد. 

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید

فیلم‌نامه Superman: Legacy شخصا توسط گان نوشته می‌شود و روی یک سوپرمن جوان‌تر تمرکز خواهد داشت. از طرف دیگر انتظار می‌رود که Creature Commandos اولین سریال دنیای دی سی باشد. این انیمیشن سریالی درباره یک تیم ویژه از هیولاهای زندانی‌ شده خواهد بود که پس از Peacemaker جریان دارد. 

بتمن از دی سی

Superman: Legacy قرار است در ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. Supergirl: Woman of Tomorrow هم اقتباسی سینمایی از یک کمیک با همین نام از «تام کینگ» محسوب می‌شود. فیلم جدید بتمن هم The Brave and The Bold نام دارد که در آن شاهد «دیمین وین»، پسر بروس وین و تالیا الغول خواهیم بود.

در میان سریال‌های DCU‌ نیز باید به Green Lantern حتما اشاره کنیم که طرفداران زیادی دارد. Paradise Lost نیز یک اسپین‌اف برای واندروومن محسوب می‌شود و در سرزمین تمیسکیرا (Themyscira) جریان دارد. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا