بازی

آموزش راهی برای اتصال آیفون به تلویزیون و نحوه اسکرین شات گرفتن با آیفون

آموزش راهی برای اتصال آیفون به تلویزیون و نحوه اسکرین شات گرفتن با آیفون

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از ویژگی‌های داخلی مهم هر تلفن هوشمند، گرفتن اسکرین شات است، اگر بخواهید از یک اشکال فنی عجیب و غریب، یک عکس خنده‌دار در رسانه‌های اجتماعی یا چیزی کاملاً متفاوت عکس بگیرید. با آیفون های اپل، گرفتن اسکرین شات گاهی اوقات ممکن است گیج کننده باشد، به خصوص اگر به تازگی آیفون خود را به مدل جدیدتر ارتقا داده باشید.

چگونه با آیفون اسکرین شات بگیریم؟

با عرضه آیفون X، اپل از شر دکمه هوم خلاص شد تا فضای بیشتری برای صفحه نمایش ایجاد کند. به همین دلیل، نحوه گرفتن اسکرین شات یا خاموش کردن تلفن نیز تغییر کرده است. در مرحله بعد، ما شما را در فرآیند ساده گرفتن اسکرین شات با آیفون راهنمایی می کنیم. بسته به مدل آیفون ، سه روش مختلف برای گرفتن اسکرین شات وجود دارد. این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا نیازی به دانلود برنامه های مختلف برای گرفتن اسکرین شات نداشته باشید.

روش دقیقی که برای گرفتن اسکرین شات استفاده می کنید به نوع آیفون شما بستگی دارد. مدل‌های جدید آیفون به جای تاچ آی‌دی از Face ID استفاده می‌کنند و به این ترتیب، دکمه‌های Home ندارند. این شامل مدل‌های آیفون X، XR، XS، 11 و 12 می‌شود. آیفون SE (نسل اول) و مدل‌های قدیمی‌تر آیفون به جای دکمه کناری، دکمه بالایی دارند. بر اساس دو مثال دیگر، تاکنون حدس زده اید که گرفتن اسکرین شات چگونه کار می کند. برای گرفتن اسکرین شات با این تلفن های هوشمند قدیمی اپل، همزمان دکمه هوم و همچنین دکمه بالایی را فشار داده و رها کنید.

نحوه گرفتن اسکرین شات با آیفون X و مدل های جدیدتر

در مدل های جدید آیفون دکمه هوم وجود ندارد. به همین دلیل، اگر عادت به استفاده از دکمه هوم برای گرفتن اسکرین شات دارید، ممکن است دچار مشکل شوید. برای عکس گرفتن از صفحه نمایش آیفون خود در مدل های جدیدتر، باید به جای آن از دکمه های کناری استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

دکمه پاور و دکمه افزایش صدا را که در سمت مقابل گوشی قرار دارد فشار دهید. دکمه ها را پایین نگه ندارید، بلکه آنها را به طور همزمان فشار دهید و سپس هر دو را رها کنید.

نحوه گرفتن اسکرین شات در آیفون با دکمه هوم و کناری

برای گرفتن اسکرین شات با مدل های قدیمی آیفون که هنوز دکمه هوم و همچنین دکمه کناری دارند چه باید کرد؟ این شامل آیفون 7 و آیفون 8 و همچنین آیفون SE 2020 که جدیدتر است می شود. برای گرفتن اسکرین شات، دکمه هوم و کناری آیفون را فشار داده و بلافاصله آن را رها کنید.

کابل تبدیل HDMI راه حلی آسان برای اتصال آیفون به تلویزیون

اما سوال مهم این است که اگر به دستگاه های سازگار با اپل دسترسی نداشتیم چه باید کرد؟ در این مواقع بهترین و بی دردسر ترین راه برای اتصال آیفون به تلویزیون استفاده از کابل HDMI برای iPhone/Ipad است که از آیفون و آی‌پد با کانکتور لایتنینگ پشتیبانی می‌کند. آداپتور HDMI می تواند تصویر یا ویدیوی شما را از iPhone یا iPad به تلویزیون HD شما بدون هیچ برنامه ای منعکس کند.

همیشه یکی از لذت های بازی و تماشای فیلم، تصویر با کیفیت و نمایش آن در صفحات بزرگ مانند تلویزیون است با خرید کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI مک دودو مدل CA-6400 می توانید این لذت را برای خودتان همیشگی کنید. با این کابل می توانید محتوای گوشی آیفون را به تلویزیون منتقل کنید و یکی از ویژگی های مثبت این محصول ماندگاری بالاست که شما را از خرید منصرف نخواهد کرد.

اگر یکی از نگرانی های شما همیشه عدم استفاده از نمایشگر های بزرگ برای تماشای فیلم و بازی کردن در آیپد و آیفون بود باید بگوییم این نگرانی با کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI مک دودو مدل CA-6400 برطرف شد شما می توانید با استفاده از این کابل فیلم و بازی مورد علاقه تان را تا کیفیت 4K  تماشا کنید این بار در نمایشگر های بزرگ نه آیپد و آیفون!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا