بازی

بازیگر ویچر در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes بازی خواهد کرد

بازیگر ویچر در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes بازی خواهد کرد

قسمت جدید سری فیلم‌های سیاره میمون‌ها، تحت عنوان Kingdom of the Planet of the Apes، با اعلام بازیگران و انتشار اولین تصویر آن توسط استودیو قرن بیستم، معرفی شد.

به گزارش Deadline، فریا آلن که نقش سیری را در سریال بسیار موفق ویچر از نتفلیکس بازی می‌کند، یکی از بازیگران اصلی فیلم خواهد بود. اوون تاگ (بازیگر فیلم ترسناک It) در نقش میمون اصلی بازی خواهد کرد و پیتر میکون در نقشی نامشخص به بازیگران می‌پیوندد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

وس بال، کارگردان Maze Runner، قرار است این فیلم را از روی فیلمنامه‌ای که جاش فریدمن، ریک یافا و آماندا سیلور (نویسندگان اصلی فرنچایز) و پاتریک آیسون نوشته‌اند، کارگردانی کند.

استودیو همچنین تصویری از فیلم را منتشر کرده که یک میمون سوار بر اسب را در برابر مناظر سبزرنگ و زیبا نشان می‌دهد. پروسه فیلمبرداری از ماه آینده آغاز خواهد شد.

Kingdom of the Planet of the Apes

استیو آسبل، رئیس استودیو قرن بیستم، در رابطه با قسمت جدید سری Planet of the Apes گفت:

سیاره میمون‌ها یکی از نمادین‌ترین و پرمخاطب‌ترین فرانچایزهای علمی-تخیلی در تاریخ فیلم‌ها است و بخشی از میراث استودیو ما است. با Kingdom of the Planet of the Apes مفتخریم که سنت همیشگی سری با ارائه یک اثر تخیلی و تفکربرانگیز را ادامه دهیم و بی‌صبرانه منتظر هستیم تا دید فوق‌العاده وس [بال] از فصل جدید را در سال ۲۰۲۴ با مخاطبان به اشتراک بگذاریم.

Planet of the Apes یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین فرنچایزهای استودیو قرن بیستم است که بیش از ۱.۷ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورده است. داستان جدیدترین اثر فرنچایز سیاره میمون‌ها، سال‌ها پس از اتفاقات War of the Planet of the Apes که در سال ۲۰۱۷ با بازی اندی سرکیس و وودی هارلسون اکران شد، رخ خواهد داد.

همانطور که اشاره شد، فیلم Kingdom of Planet of the Apes در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا