رمز ارز

با بهبود وضعیت بازار، نهنگ‌ها چه رمزارزهایی را بیشتر می‌خرند؟

با بهبود وضعیت بازار، نهنگ‌ها چه رمزارزهایی را بیشتر می‌خرند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال شاهد فعالیت پررنگ نهنگ‌ها است و این جابه‌جایی‌های کلان توجه تحلیلگران و فعالان بازار را به خود جلب کرده‌اند؛ چرا که این تراکنش‌های عظیم می‌توانند نشانگر احساسات کلی بازار و پیش‌درآمدی بر تغییرات عمده قیمت باشند.

بر اساس گزارش‌ها، تعدادی از نهنگ‌های ارز دیجیتال اقدام به خرید و انباشت حجم قابل‌توجهی از توکن‌های پپه (PEPE)، چین لینک (LINK)، یونی سواپ (UNI)، میکر (MKR) و سرویس نیم اتریوم (ENS) کرده‌اند.

یکی از این تراکنش‌های قابل توجه، انتقال ۳۲۲.۴۸ میلیارد واحد پپه به ارزش تقریبی ۲.۷۸ میلیون دلار از صرافی بایننس بوده است. این اقدام توسط نهنگ ناشناسی با آدرس«۰x۱A۲E» انجام شده است. حجم و زمان‌بندی این خرید نشان‌دهنده خوش‌بینی قوی نسبت به آینده پپه و احتمال افزایش قیمت آن است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، تقاطع صعودی اندیکاتور مکدی (MACD) و خط سیگنال و همچنین، قرار گرفتن اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) در سطح ۶۴.۸۶ نشان فشار خرید قوی برای پپه دارند.crypto-whales-aggressively-accumulate-pepe-link-and-more-

علاوه بر مورد ذکر شده، سرمایه‌گذار دیگری با نام مستعار «aavebank.eth» اقدام به خروج ترکیبی دارایی‌های دیجیتال خود از بایننس کرده است.

این دارایی‌ها شامل ۵۰۰،۰۰۰ توکن یونی سواپ معادل ۳.۷۵ میلیون دلار، ۱۸۳،۷۹۹ توکن چین لینک معادل ۲.۶۲ میلیون دلار، ۱۷۱ توکن میکر معادل ۵۰۰،۰۰۰ دلار و ۳۱،۱۳۹ توکن ENS معادل ۴۸۳،۰۰۰ دلار بوده است. این اقدام نشان‌دهنده یک استراتژی سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال مختلف است.

برداشت حجم قابل‌توجهی از ارزهای دیجیتال توسط نهنگ‌ها می‌تواند بر نقدینگی بازار و در نتیجه بر قیمت‌ها تاثیر بگذارد. در همین حال، کاهش عرضه در صرافی‌ها به دلیل خرید کلان نهنگ‌ها، می‌تواند در صورت تداوم یا افزایش تقاضا، منجر به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شود.

به طور کلی، اقدامات نهنگ‌ها اغلب به عنوان سیگنالی برای بلندمدت تلقی می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا