بازی

ویدیو جدیدی از گیم‌پلی Need For Speed Unbound منتشر شد [تماشا کنید]

حدود یک هفته پیش الکترونیک آرتز نخستین تریلر از گیم‌پلی Need for Speed Unbound را منتشر کرد که جلوه‌های مختلف بازی را حین رانندگی به تصویر می‌کشید. اکنون، یک ویدیو مفصل‌تر به اشتراک گذاشته شده که روی تعقیب و گریز خیابانی با حضور پلیس تمرکز دارد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم

همان‌طور که در جریان هستید نید فور اسپید جدید شامل افکت‌های انیمه‌ای می‌شود و این موضوع روح تازه‌ای به آن داده است. البته سازندگان اعلام کرده‌اند در صورت تمایل، می‌توانید تمامی این افکت‌های کارتونی را از بازی حذف کنید و به تجربه یک Need For Speed عادی‌تر بپردازید.

طبق آنچه در ویدیو جدید دیده می‌شود، در Need For Speed Unbound هم می‌توانید علاوه بر فرار از دست پلیس، به آن‌ها ضربه بزنید و خودروی آنان را از بین ببرید. ظاهرا چند نوع مختلف از خودروهای پلیس وجود دارد؛ برخی برای زدن ضربات مهلک به مسابقه‌دهندگان خیابانی طراحی شده‌اند و برخی نیز برای رسیدن به بالاترین سرعت.

Need For Speed Unbound

علاوه بر این‌ها ما شاهد یک سیستم شرط‌بندی نیز در بازی هستیم. به‌جای اینکه صرفا در پایان هر مسابقه – در صورت برنده شدن – مقداری پول دریافت کنید، می‌توانید از ابتدا میزان مشخصی پول وسط بگذارید و شرط ببندید.

بر اساس اطلاعات قبلی منتشر شده، می‌دانیم Unbound بیش از ۱۴۰ خودرو دارد. البته گفته شده برندهای تویوتا، هیوندا و آئودی در بازی حضور ندارند. Need For Speed Unbound در ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا