بازی

اولین تریلر از فیلم Creed 3 منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر از فیلم Creed 3 منتشر شد [تماشا کنید]

سرانجام نخستین تریلر از فیلم مورد انتظار کرید 3 (Creed 3) منتشر شده که نوید یک بازگشت هیجان‌انگیز را می‌دهد. در قسمت سوم این فرانچایز، مایکل بی جردن به عنوان بازیگر اصلی و همچنین کارگردان در فیلم حضور دارد و در نقش آدونیس کرید به حرفه بوکسینگ خود بازگشته است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

این دنباله جدید قرار است بیشتر به داستان شخصی کرید بپردازد. اما فیلم قبلی روی داستان دانی کرید (مایکل بی جردن)، پسر آپولو کرید و شاگرد راکی بالبوآ (با بازی سیلوستر استالونه) و همچنین رقیب او ایوان دراگو (دولف لاندگرن)، بوکسور روسی که به طرز وحشتناکی پدر کرید را در رینگ کشت تمرکز داشت.

بنابراین کرید 3 بیشتر روی آدونیس کرید متمرکز است و احتمالا راکی را در آن نخواهیم دید. جاناتان میجرز نقش اندرسون دیم، دوست دوران کودکی کرید را بازی می‌کند که همیشه در کنار او بوده و نجاتش داده است. اما تریلر منتشر شده این دو دوست را در یک نقطه تلاقی روبه‌روی هم قرار می‌دهد، جایی که آدونیس برای راه دادن اندرسون به زندگی‌اش با خصومت همراه می‌شود و تنها راه حل و فصل این مشکل قرار گرفتن در رینگ مبارزه است.

علاوه بر مایکل بی جردن، تسا تامپسون و فیلیسیا رشاد در فیلم کرید 3 به نقش خود بازمی‌گردند و تنها غایب بزرگ این فیلم راکی، یعنی سیلوستر استالونه است که در سال ۲۰۱۸ پستی در اینستاگرام خود گذاشته بود و بازنشسته شدن راکی را تایید کرده بود. این فیلم نخستین تجربه فیلم‌سازی جردن است و احتمالا به یک نتیجه بسیار خوب و راضی‌کننده ختم خواهد شد.

فیلم سینمایی کرید 3 برای اکران در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) برنامه‌‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا