بازی

نمرات نسخه پی‌سی Uncharted: Legacy of Thieves منتشر شد – یک کلکسیون کم‌نقص و جذاب

نمرات نسخه پی‌سی Uncharted: Legacy of Thieves منتشر شد – یک کلکسیون کم‌نقص و جذاب

Uncharted: Legacy of Thieves Collection که شامل دو عنوان Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: Lost Legacy می‌شود، امروز در اختیار کاربران پی‌سی قرار می‌گیرد. این کلکسیون چند ماه پیش برای پلی استیشن ۵ عرضه شد و نمره بسیار خوب ۸۷ را کسب نمود.

اکنون منتقدان همچنین به تحسین از نسخه پی‌سی بازی پرداخته‌اند. Legacy of Thieves تا این لحظه نمره ۸۸ از ۱۰۰ را بر اساس ۳۳ نقد در متاکریتیک به‌دست آورده که نشان می‌دهد با یک پورت بی‌نقص دیگر از سونی روی پی‌سی مواجه هستیم.

مطلب پیشنهادی:چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟لذت تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتر با کنترلر دوال سنس
چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟

طبق گفته منتقدان، Uncharted: Legacy of Thieves با ارائه تجربه‌ای صیقل‌یافته، بهترین راه پا گذاشتن به سری آنچارتد برای تازه‌واردها محسوب می‌شود. در ادامه باهم خلاصه‌ای از برخی نقدهای بازی را می‌خوانیم:

دو بازی سطح بالا در یک پکیج ارائه شده‌اند، درست مثل همان چیزی که پلی استیشن ۵ دریافت کرد. اما این‌بار پشتیبانی از استیم دک و نمایشگرهای عریض نیز وجود دارد. اصلا می‌توان Uncharted: Legacy of Thieves Collection را روی پی‌سی دوست نداشت؟

God is a Geek – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Uncharted: Legacy of Thieves

اینکه دو بازی بی‌نظیر پلی استیشن ۴ در قالب یک پکیج به پی‌سی می‌آیند، نقطه آغاز بسیار خوبی برای تازه‌واردان آنچارتد است. و در حالی که خیلی دوست داشتیم قسمت‌های ۱ تا ۳ نیز به پی‌سی بیایند، حداقل دو تا از برترین بازی‌های اکشن که شاهکار گرافیکی هستند را در اختیار داریم.

VGC – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Uncharted: Legacy of Thieves بالاخره در فرمی عالی به پی‌سی آمد، البته نه آنقدر عالی که بتواند نقص‌هایش را بپوشاند.

Eurogamer Italy – نمره ۸۰ از ۱۰۰

توسعه پورت پی‌سی کالکشن آنچارتد توسط استودیو Iron Galaxy صورت گرفته است. شما می‌توانید برای دیدن مشخصات سیستم مورد نیاز بازی به این لینک در lastech مراجعه بفرمایید.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا