بازی

ویدیوی گیم پلی بازی موبایلی Assassin’s Creed Jade لو رفت [تماشا کنید]

ویدیوی گیم پلی بازی موبایلی Assassin’s Creed Jade لو رفت [تماشا کنید]

ویدیویی تازه از گیم پلی بازی موبایلی Assassin’s Creed Jade عنوان موبایلی یوبیسافت که در آخرین مراسم یوبیسافت فوروارد معرفی شد و بازیکنان را به چین باستان می‌برد، لو رفت.

این ویدیو از بازی موبایلی اساسینز کرید جید در ساب ردیت Assassin’s Creed توسط کاربری با نام dattu منتشر شد، گرچه وی ادعا دارد که این ویدیو را ضبط نکرده و آن را از صفحه‌ای در فیسبوک به اسم Assassin’s Creed Syncposting برداشته است.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

مورد واضح، این است که این ویدیو از گیم پلی بازی اساسینز کرید جید توسط یکی از افرادی که وظیفه آزمایش بازی را برعهده داشته لو رفته است. در این ویدیوی دو دقیقه‌ای، شخصیت قابل بازی را بر فراز دیوار چین مشاهده می‌کنیم و هدف ماموریت او نیز محافظت از روستای Yonging است.

سطح بازیکن در این ویدیو ۴۰ بوده که بیانگر پیشروی او در داستان است، گرچه ممکن است آزمایش کننده‌ها به طور پیش‌فرض بازی خود را از سطح ۴۰ آغاز کنند تا ویژگی‌های مختلف گیمپلی این اثر را تجربه کنند. همچنین پس از پارکور کردن از روی چند مانع، بازیکن وارد نبرد می‌شود و به نظر می‌رسد مبارزات دارای طراحی ساده‌ای هستند.

براساس این ویدیو، واضح است که بازی همچنان جای کار دارد چرا که کاتسین‌های آن هنوز به درستی صداگذاری نشده‌اند. از طرفی، مشخص نیست شخصیت اصلی این عنوان مثل الطائر و اتزیو ثابت خواهد بود یا سیستم شخصی سازی اودیسه و والهالا را وارد سطحی جدید خواهد کرد. یکی از نکات حائز اهمیت که در گیم پلی بازی Assassin’s Creed Jade جلوه‌های بصری خیره کننده آن است که برای یک عنوان موبایلی فراتر از انتظار به نظر می‌رسد. این بازی در تاریخی نامعلوم برای اندروید و iOS منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورسشروع هستی از خلا
آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورس


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا