بازی

برترین کیف پول های سخت افزاری ۲۰۲۲

برترین کیف پول های سخت افزاری ۲۰۲۲

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه نگهداری ارزهای دیجیتال به صورت امن به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است که بسیاری از افراد را درگیر کرده است. کیف پول‌ سخت‌افزاری یا همان Cool wallet یک ابزار عالی برای ذخیره کردن انواع ارز دیجیتال است. به همین علت امروزه شاهد آن هستیم که برندهای زیادی در حال ساخت این ولت‌ها هستند. بسیاری از سرمایه‌گذاران و هولدرها ترجیح می‌دهند برای امنیت بیشتر از ولت‌های سخت‌افزاری استفاده کنند که شما هم می‌توانید از این فرصت عالی به سود خود بهره ببرید.

چرا باید از کیف پول سخت‌افزاری استفاده کنیم؟

دلایل زیادی برای استفاده از کیف پول سخت‌افزاری وجود دارد که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. یکی از مزایای ویژه این نوع از ولت آفلاین بودن آن است که ضریب امنیتی آن را افزایش می‌دهد. واقعیت امر این است که بیشتر هکرها به دلیل اتصال ولت‌های گرم به اینترنت هک را انجام می‌دهند. به همین علت ولت سخت‌افزاری از این نظر امنیت بیشتری خواهد داشت. خوشبختانه با این نوع از ولت‌ها تایید تراکنش به صورت فیزیکی انجام می‌شود که تقریبا شبیه به عملکرد چک خواهد بود.

در صورتی که کیف پول شما گم شود و یا از کار بیفتد، اصلا جای نگرانی وجود ندارد زیرا با داشتن کلید خصوصی دوباره به ارزهای دیجیتال خود دسترسی پیدا می‌کنید. فراموش نکنید که ارز دیجیتال شما بر روی شبکه بلاکچین قرار دارد و خراب شدن ولت تاثیری بر این موضوع نخواهد داشت. به طور کلی ولت‌های سخت‌افزاری برای کسانی مناسب است که می‌خواهند مبلغ سرمایه زیادی را در ارزها دیجیتال قرار دهند. به طور کلی کسانی که معامله‌گر هستند بخش کوچکی از سرمایه خود را در کیف پول آنلاین قرار می‌دهند که برای معاملات خود از آن بهره ببرند.

ویژگی های کیف پول سخت افزاری مناسب چیست؟

برای اینکه بتوانید یک کیف پول سخت افزاری مناسب را شناسایی کنید، باید عوامل مختلفی را بررسی کنید که در نوع خود حائز اهمیت هستند. یکی از این فاکتورهای مهم و تاثیرگذار برند ولت است. در حال حاضر شرکت‌های زیادی در حال تولید ولت هستند که هر کدام از آن‌ها کیفیت ساخت خاص خود را دارند. همچنین تعداد رمز ارزهای پشتیبانی شده نیز یکی دیگر از عواملی است که باید به طور دقیق بررسی شود به طور مثال اگر پس از خرید شیبا بخواهید کوین های خود را در کیف سخت افزاری ذخیره کنید، باید پشتیبانی کیف پول از این کوین را بررسی نمایید. روش اتصال کیف پول سخت افزاری به سیستم نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

این اتصال می‌تواند با استفاده از کابل صورت گرفته و یا اینکه از طریق بلوتوث به سیستم متصل گردد. همچنین یک ولت سخت‌افزاری مناسب باید دارای بدنه قوی و مستحکمی باشد که در برابر ضربه‌های احتمالی مقاومت زیادی از خود نشان دهد. معمولا بر روی هر ولت سخت‌افزاری یک نمایشگر وجود دارد که اندازه و کاربرد آن در کیف پول‌های مختلف متفاوت خواهد بود. وقتی که شما تمامی این عوامل را به صورت یکجا در کنار هم قرار دهید، متوجه خواهید شد که بهترین انتخاب برای شما کدام مورد خواهد بود.

برترین کیف پول های سخت افزاری ۲۰۲۲ کدامند؟

با توجه به اینکه میزان درخواست‌ها برای خرید کیف پول‌های سخت افزاری افزایش پیدا کرده است، باید برای تامین این نیاز از راهکارهای مختلف استفاده کرد. خوشبختانه تا به امروز شرکت‌های زیادی ساخت کیف پول سخت افزاری را شروع کرده‌اند که همین امر سبب تنوع بالای محصولات در این بخش شده است. هر ساله از نسل جدیدی از ولت‌ها رونمایی می‌شود که نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارتقای زیادی پیدا کرده‌اند. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین ولت‌های سال ۲۰۲۲ را معرفی خواهیم کرد.

لجر نانو ایکس Ledger Nano X

برند لجر همواره بهترین ولت‌های سخت‌افزاری را ساخته است که به همین علت یک برند شناخته شده در این زمینه به حساب می‌آید. لجر نانو ایکس یکی از محصولات منحصر‌به‌فردی است که توسط این برند به دنیا معرفی شده است. حدود ۱۰۰ برنامه رمزنگاری در لجر نانو ایکس وجود دارد که همین موضوع اهمیت آن را چند برابر خواهد کرد. به همین علت شما می‌توانید حدود ۵۵۰۰ توکن مختلف را در این کیف پول نگهداری کنید.

این کیف پول سخت‌افزاری قابلیت‌های زیادی همچون خرید، فروش و استیک ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین امکان ذخیره‌سازی NFT برای شما وجود دارد پس از این شرایط عالی به سود خود استفاده کنید. خوشبختانه وجود احراز هویت دو عاملی 2FA، امنیت این ولت را بیش از پیش افزایش داده است. همچنین این کیف پول به صورت کامل با بلوتوث سازگاری دارد. به همین علت در طول سفر نیز می‌توان بدون هیچ مشکلی از آن بهره برد.

لجر نانو اس Ledger Nano S

یکی دیگر از کیف پول‌های معتبری که می‌توان در سال ۲۰۲۲ از آن استفاده کرد لجر نانو اس است. این محصول از نظر ساختاری شباهت بسیار زیادی به نانو ایکس دارد. البته نباید فراموش کرد که نانو اس قابلیت اتصال بلوتوث ندارد و فقط با اتصال کابل می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین نمایشگر نانو اس نیز کوچک‌تر است که برای مینیمالیست‌ها یک انتخاب عالی خواهد بود.

این محصول لجر می‌تواند ۳ برنامه مختلف رمزنگاری را به صورت همزمان اجرا کند. خوشبختانه این ولت از نظر امنیتی در بهترین حالت ممکن قرار دارد. نکته عجیب این است که تا به امروز بیش از ۲ میلیون نسخه Ledger Nano S به فروش رفته است که این موضوع به خوبی محبوبیت این ولت را اثبات می‌کند. قیمت مناسب نانو اس نسبت به نانو ایکس آن را به یک گزینه اقتصادی و جذاب تبدیل کرده است.

ولت ترزور تی Trezor Model T

بدون شک برند ترزور مهم‌ترین رقیب لجر محسوب می‌شود که انواع کیف پول‌ها را در مدل‌های مختلف تولید می‌کند. ترزور تی ولت سخت‌افزاری قدرتمند با یک پنل ال سی دی لمسی است که از قابلیت‌های زیادی برخوردار است. ایمنی بالا همراه با راحتی در عملکرد مهم‌ترین مزایایی است که در این محصول دیده می‌شود. ناگفته نماند که سیستم عامل به کار رفته در ترزور منبع باز است که این مورد هم از مزایای ویژه آن به حساب می‌آید.

البته شما نباید از این کیف پول انتظار بلوتوث را داشته باشید زیرا چنین قابلیتی ندارد. نکته جالب این است که این ولت امکان استفاده زا کارت SD را نیز به شما می‌دهد. همچنین بکاپ‌گیری در این ولت به طور پیوسته صورت می‌گیرد که به همین علت خیال شما از بابت امنیت دارایی‌هایتان نیز راحت خواهد بود.

ولت ترزور وان Trezor Model One

پیدا کردن یک ولت سخت افزاری مناسب همواره یک دغدغه مهم برای سرمایه‌گذاران کریپتوکارنسی است. ترزور وان یکی دیگر از محصولت شرکت Trezor است. این محصول در حقیقت نسخه ساده شده ترزور تی است که قیمت پایین‌تری نیز نسبت به آن دارد. در این کیف پول از از صفحه نمایش لمسی استفاده نشده است.

در واقع صفحه نمایش این ولت فقط برای تایید جزئیات تراکنش مورد استفاده قرار می‌گیرد و به غیر از این مورد هیچ کارایی دیگری ندارد. ناگفته نماند که این ولت باطری ندارد و نیروی لازم برای عملکرد آن از طریق اتصال به یو اس بی تامین می‌شود. همچنین در ترزور وان قابلیت‌های پشتیبان Shamir و کارت اس دی وجود ندارد که باید به این موارد توجه داشته باشید.

ولت الیپال تایتان  ELLIPAL Titan

اگر دوست دارید که یک کیف پول سخت‌افزاری با ظاهری شبیه به گوشی هوشمند داشته باشید، الیپال تایتان همان چیزی است که به آن نیاز دارید. نکته جالب این است که در این کیف پول می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق کدهای QR به آسانی منتقل کنید. مهم‌ترین مشخصه این ولت که آن را از بقیه گزینه‌ها متمایز می‌کند، صفحه نمایش ۴ اینچی این ولت است. همچنین این کیف پول در برابر ضربه‌های احتمالی نیز بسیار مقاوم است.

خوشبختانه این ولت در برابر گرد و غبار نیز بسیار مقاوم است و مانع از ورود این مواد به داخل کیف پول سخت‌افزاری می‌شود. در صورتی که شخص سارق کیف پول بخواهد بر روی آن خرابکاری فیزیکی انجام دهد،‌ دستگاه به شکل خودکار اطلاعات موجود در خود را پاک می‌کند. در داخل این ولت از باطری استفاده شده است که باید آن را مثل گوشی‌های موبایل شارژ کنید تا به راحتی بتوا از آن استفاده کرد.

کیف پول کول‌ولت‌پرو CoolWallet Pro

کول ولت پرو یکی از کیف پول‌های محبوب در بازار است که از نظر ظاهری بسیار محبوب شده است. این محصول در حقیقت شبیه به یک کارت اعتباری قابل شارژ است که بر روی آن فقط یک دکمه وجود دارد. همچنین یک صفحه نمایش کوچک نیز بر روی آن قرار گرفته است که سبک ماشین حساب را دارد. چنانچه بخواهید تراکنش ارزهای دیجیتال را از طریق این ولت انجام دهید، کافی است که از طریق بلوتوث آن را گوشی هوشمند وصل کنید.

خوشبختانه این ولت از توکن‌های غیرقابل‌تعویض یا همان NFT‌ها نیز به طور ویژه پشتیبانی می‌کند که باید به آن توجه داشته باشید. ناگفته نماند که  DeFiها نیز در این کیف پول به خوبی پشتیبانی می‌شوند. با توجه به قابلیت‌های ویژه‌ای که در این محصول دیده می‌شود، بسیاری از کاربران پیشرفته ارزهای دیجیتال از این محصول بهره می‌برند.

ولت کی استون پرو Keystone Pro

یکی دیگر از کیف پول‌های سخت‌افزاری که از نظر کارایی بسیار خوب عمل می‌کند Keystone Pro است. در این ولت می‌توانید از کدهای QR برای انجام معاملات خود استفاده کنید. همچنین شما می‌‌توانید هر چند وقت یکبار سیستم عامل آن را با کمک کارت SD تغییر دهید. در این ابزار می‌توان از ۴ باتری AAA به طور ویژه بهره برد. همچنین قابلیت احراز هویت بیومتریک از دیگر مواردی است که در این محصول دیده می‌شود که در نوع خود بسیار حائز اهمیت است.

خوشبختانه صفحه نمایش ۴ اینچی این ولت از دیگر مزایایی است که آن را به یک گزینه جذاب تبدیل می‌کند. همچنین پشتیبان‌گیری نیز به صورت مرتب صورت می‌گیرد تا مشکلاتی مانند از بین رفتن داده‌ها به وجود نیاید. در صورتی که دستکاری‌های فیزیکی بر روی این کیف پول انجام شود، دستگاه به صورت خودکار تمامی کلیدهای خصوصی را از بین می‌برد تا به دست مهاجم نیفتد.

خرید ارزهای دیجیتال از صرافی ایرانیکارت

ولت‌های سخت‌افزاری یکی از بهترین ابزارها برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال هستند. شرکت‌های مختلفی این محصولات را تولید می‌کنند که هر کدام از آن‌ها امکانات خاصی را به تجهیزات خود افزوده‌اند. با این حال نگهداری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در یک صرافی امن نیز مطمئن خواهد بود. صرافی ایرانیکارت یک بستر امن و سریع را برای تبادلات ارزهای دیجیتال است که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا