بازی

دو شخصیت قابل بازی جدید Dead Island 2 معرفی شدند

دو شخصیت قابل بازی جدید Dead Island 2 معرفی شدند

به تازگی دو بازمانده جدید که در Dead Island 2 می‌توانید کنترل آن‌ها را به دست بگیرید، معرفی شدند. رایان که مهارت‌های ویژه‌ای در زمینه بلاک کردن و جاخالی دادن دارد و دنی، پانک راکر ایرلندی که در انجام حملات سنگین، تبحر دارد.

با توجه به اینکه پیش از این بازاریابی قسمت دوم روی شخصیت جیکوب متمرکز شده بود، همه تصور می‌کردند که او قهرمان اصلی بازی است. با این حال، اینطور نیست، زیرا در واقع شش بازمانده برای انتخاب و بازی کردن وجود دارد، دو نفر بیشتر از Dead Island اصلی. به لطف پیش نمایش اخیر Game Informer، اکنون با دو نفر دیگر از این بازماندگان آشنا شدیم.

مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیاییسرزمین اجنه و قاتلان سادیسمی
راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیایی

رایان برای شرکت در یک مهمانی مجردی به شهر لس آنجلس آمده بود که متوجه می‌شود زامبی‌ها او را گاز گرفتند (اگرچه او و پنج بازمانده دیگر تبدیل به زامبی نمی‌شوند). هدف اصلی او زنده ماندن برای مراقبت از برادرش است. مهارت‌های منحصر به فرد شخصیت رایان شامل دریافت «تقویت نیروی متوسط» از بلاک کردن و داج دادن و همینطور بازیابی سلامتی از زمین زدن زامبی‌ها است.

در مورد رایان، طراح روایت Dead Island 2 گفت:

من دوست دارم (رایان) را به عنوان سرسختی متشخص تصور کنم. او روی پاهای خود می‌ایستد و بلاک می‌کند و تکان نمی‌خورد. اگر بخواهید دسته‌بندی کنید، او یک شخصیت تانک فوق‌العاده است.

شخصیت بعدی دنی است، یک پانک راکر ایرلندی که برای شرکت در مسابقات دربی غلتکی به لس آنجلس آمده و به نظر می‌رسد به لطف نگرش «کار برای زندگی کردن»، اکنون در دوره آخرالزمان پیشرفت کرده است. به این معنا که دنی یک بازمانده تهاجمی‌تر است و حملات سنگین او باعث ایجاد انفجار در اثر ضربه می‌شود و می‌تواند سلامتی خود را از حملات سریع پشت سر هم بازگرداند.

طراح بازی در مورد دنی گفت:

نمی‌خواستم که یک شخصیت کاریکاتوری از یک زن ایرلندی بسازم. من کسی را می‌خواستم که یک دختر کالیفرنیایی مدرن باشد، کسی که در نهایت وارد مهلکه می‌شود و عاشق شلوغ‌کاری به شکلی بی‌پروا، پر سر و صدا و بشاش است. او یک شوریده‌ی خندان است.

بازی Dead Island 2 پس از چند سال تاخیر، بالاخره در ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زدخون و خون‌ریزی در اوج خود
بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زد


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا