بازی

وایت و کرت راسل به جمع بازیگران سریال Godzilla اضافه شدند

وایت و کرت راسل به جمع بازیگران سریال Godzilla اضافه شدند

 علاوه بر فیلم Godzilla Vs. Kong 2 که در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود، سریال لایو اکشن گودزیلا (Godzilla) نیز توسط اپل تی‌وی در دست ساخت است و داستان آن پس از نبرد شدید بین گودزیلا و تایتان‌ها که سانفرانسیسکو را با خاک یکسان کرد و واقعیت تکان‌دهنده‌ای که هیولاها واقعی هستند، اتفاق می‌افتد. بر اساس گزارش‌ها دو بازیگر جدید به نام‌های وایت و کرت راسل به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بویسالی پر بار برای انیمه‌بازها
بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بوی

لجندری تلویژن تولید این پروژه را برعهده دارد و کریس بلک و مت فراکشن، تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود. بلک همچنین به عنوان شورانر سریال همکاری خواهد کرد. مت شکمن یکی از کارگردانان موفق چند سال اخیر در حوزه تلویزیون و کارگردان سریال وانداویژن نیز قرار است دو اپیزود آغازین آن را کارگردانی کند.

MonsterVerse ابتدا با فیلم گودزیلا در سال ۲۰۱۴ شروع شد و به مخاطبان غربی دید جدیدی از پادشاه هیولاها ارائه کرد. پس از ورود پادشاه مارمولک، یک فیلم جدید کینگ کونگ یعنی Kong: Skull Island ساخته شد، با دنباله‌ای برای گودزیلا در Godzilla: King of the Monsters که شاه گیدورا، رودان و Mothra را نیز وارد این نبرد کرد. تعجبی نداشت که فیلم Godzilla Vs. Kong موفق‌ترین فیلم در باکس‌آفیس شود و با این اوصاف به نظر می‌رسد که دنیای جدید لجندری پیکچرز به دنبال گسترش جهان سینمایی هیولاها در آینده است.

هنوز مشخص نشده که وایت راسل و پدرش، کرت در سریال گودزیلا نقش پدر و پسر را بازی می‌کنند یا خیر. با این حال هر دوی آن‌ها پروژه‌های زیادی برای همکاری دارند و می‌خواهند به این وسیله طرفداران را از فعالیت‌های گسترده‌شان آگاه کنند.

در اخبار پیشین نیز خواندیم که بازیگران جدیدی به سریال گودزیلا اضافه شدند و تاریخ اکران فیلم Godzilla Vs. Kong 2 مشخص شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارندانتخابی عالی برای آخر هفته‌ها
بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارند


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا