بازی

تندیس حاتم؛ افتخاری دیگر برای تریبون در حوزه مسئولیت اجتماعی

تندیس حاتم؛ افتخاری دیگر برای تریبون در حوزه مسئولیت اجتماعی

در تاریخ چهاردهم شهریور سال ۱۴۰۱، جشنواره حاتم در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما، برای چهارمین بار برگزار شد. این جشنواره با محوریت بررسی توانمندی‌های بالقوه و بالفعل صنعت و اقتصاد کشور در تحقق تولید اشتغال‌آفرین و اقتصاد دانش‌بنیان شکل گرفت و در انتها به کسب‌وکارها و برندهای ایرانی براساس لیاقت و ارزش‌آفرینی ملی جوایزی تعلق گرفت.

جشنواره حاتم یکی از معتبرترین رویدادهایی است که در حوزه اقتصاد کشور برگزار می‌شود و تلاش می‌کند تا با مشارکت بخش دولتی و خصوصی کشور از شرکت‌های موفق قدردانی کند و مسیر تولید و اشتغال‌آفرینی را به سایر کسب‌وکارها نشان دهد.

آنچه در جشنواره حاتم گذشت

 در چهارمین دوره از جشنواره حاتم ۲۲ نفر از مقامات دولتی حضور داشتند و برای حضار سخنرانی کردند. سخنان این افراد حول چالش‌ها و دغدغه‌های تولید ملی و اشتغال‌آفرینی بود و از چشم‌اندازی که هر یک از وزارتخانه‌ها برای ایجاد بستری بهتر در این زمینه دارند، حرف زده شد.

همچنین هدیه‌هایی تحت عنوان جایزه ملی حاتم، به کسب‌وکارهای فعال داده شد که این هدیه‌ها در ۱۵ محور جداگانه و به کسب‌وکاری که دستاورد مهمی کسب کرده بود، اهدا شد.

تریبون؛ برنده تندیس حاتم در بخش مسئولیت‌های اجتماعی

در اواخر سال ۱۴۰۰، تریبون فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را تحت عنوان «ریبون» آغاز کرد. ریبون با برگزاری دوره برای افراد توان‌یاب و آموزش سئو و محتوا به آن‌ها بستری را برای ورود به بازار کار این افراد آماده کرد. تاکنون ۲ دوره از کلاس‌های ریبون برگزار شده و تعدادی از افراد آموزش‌دیده، استخدام شدند.

به دلیل همین فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی که شرکت دانش‌بنیان تریبون انجام داده در چهارمین جشنواره حاتم موفق به کسب جایزه در بخش «فعالیت‌های قابل توجه عام المنفعه و اقدامات هدفمند در حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR)» شد.

امیدواریم در سال جدید هم بتوانیم با گسترش فعالیت‌های خود در زمینه مسئولیت اجتماعی، گامی رو به جلو در این زمینه برداریم.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا