بازی

نسخه نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ منتشر می‌شود

نسخه نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ منتشر می‌شود

سی‌دی پراجکت رد تایید کرد که نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

حساب رسمی بازی The Witcher در توییتر نوشت:

ما خوشحالیم تا با شما به اشتراک بگذاریم که نسخه نسل بعدی The Witcher ‌3: Wild Hunt قرار است در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:نقد انیمه Witcher: Nightmare of the Wolf – ویچر بدون گرالت هم می‌تواند جذاب باشداثری که بیشتر به طرفداران ویچر توجه دارد تا تازه‌واردها
نقد انیمه Witcher: Nightmare of the Wolf – ویچر بدون گرالت هم می‌تواند جذاب باشد

نسخه اصلی بازی فانتزی نقش آفرینی استودیو لهستانی، یعنی The Witcher 3: Wild Hunt که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، هفتمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. بنابراین عرضه نسخه نسل نهمی آن بسیار طولانی شده است. با این وجود، ماه گذشته نسخه نسل جدید بازی The Witcher ‌3 تا اطلاع ثانوی تاخیر خورده بود و سی‌دی پراجکت رد هم تایید کرده بود که این نسخه با مشکلی مواجه نشده است.

The Witcher 3

این نسخه در جدیدترین کنسول‌های سونی و مایکروسافت، با پیشرفت‌ها و بهبودهایی همراه خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت رهگیری پرتو و همچنین زمان بارگذاری سریع‌تر اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:معرفی مجموعه کمیک‌های The Witcherداستان‌های بیش‌تر از گرالت آو ریویا
معرفی مجموعه کمیک‌های The Witcher

همچنین نسخه‌های نسل جدید The Witcher ‌3 بازی شامل تمامی محتوای قابل دانلود و بسته‌های الحاقی آن می‌شود و برای افرادی که هم اکنون بازی اصلی را خریداری کرده‌اند، به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان ارائه می‌شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا