کسب و کار

معرفی جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند های سامسونگ

معرفی جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند های سامسونگ

—————- رپرتاژ آگهی —————–

برند کره‌ای سامسونگ علاوه‌بر گوشی و تبلت در ساخت گجتی مانند ساعت هوشمند هم توانسته به خوبی عمل کند و حجم زیادی از بازار ساعت‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. اگر شما در فکر خرید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ هستید، می‌توانید با مطالعه اطلاعات مدل‌های عرضه شده در بازار، اسمارت واچ مد نظر را خریداری کنید.

آخرین و بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام است؟
سامسونگ در تابستان 1402 از سری ساعت‌های هوشمند 6 با نام گلکسی واچ 6 رونمایی کرد. Galaxy watch 6 در 2 مدل کلاسیک و معمولی راهی بازار شدند که این 2 مدل در طراحی ظاهری، اندازه صفحه نمایش و قیمت عرضه شده، با یک دیگر تفاوت داشتند. گلکسی واچ 6 کلاسیک در 2 حالت 43 میلی‌متر و 47 میلی‌متر به فروش می‌رسد؛ درصورتیکه این ابعاد صفحه نمایش برای مدل پایه یا همان معمولی به صورت 40 و 44 میلی‌متر است. در ارتباط با قیمت هم به دلیل طراحی متفاوت این دو مدل، قیمت 2 ساعت هوشمند با قطر 43 و 47 میلی‌متر مدل کلاسیک سامسونگ از مدل پایه بیشتر است.

مشخصات گلکسی واچ 6 سامسونگ 2023 (کلاسیک و معمولی)
   – مجهز به سیستم عامل اندروید Wear OS 4
   – رابط کاربری One UI Watch 5
   – صفحه نمایش با پشتیبانی از قابلیت Always-on display
   – مجهز به تراشه Exynos W930
   – دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم 
 

معرفی جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند های سامسونگ

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 2023 از لحاظ طراحی ظاهری شبیه به ساعت هوشمندهای نسل‌های قبلی دارای صفحه نمایشی گرد است که در مدل کلاسیک این صفحه نمایش به یک گردانه مخصوص با قابلیت اسکرول و تغییر حالت ساعت هوشمند مجهز شده که علاوه‌بر قابلیت‌های تنظیم شده برای آن، می‌توان گفت که به زیبایی ساعت هم اضافه می‌کند.
هر دو ساعت هوشمند 6 کلاسیک و معمولی به گواهینامه IP68 مجهز شده‌اند و می‌توانند تا عمق 5ATM زیر آب به کار کردن خود ادامه دهند. هنگام شست‌وشو دست و بارش باران هم نیازی به خارج کردن ساعت از دست نیست. بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ در سال 2023 به حسگرهای متعددی مانند شتاب سنج، فشار سنج، سنسور تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریک و سنسور قلب الکتریکی مجهز شده‌اند. علاوه‌بر حسگرهای قرار گرفته شده در ساعت هوشمند سری 6 سامسونگ، حالت‌های ورزشی مختلفی هم قرار دارند تا شما بتوانید به صورت حرفه‌ای با آن‌ها ورزش کنید و اطلاعات دقیقی از سلامتی خود را بدست بیاورید. همچنین بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ در سال اخیر هم گلکسی واچ 6 است که از eSIM (سیم کارت الکترونیکی) پشتیبانی می‌کند. برای شارژ سریع باتری ساعت هوشمند 6 سامسونگ هم باید از شارژر سریع 10 واتی سیمی مخصوص خودش استفاده کنید.
بهترین ویژگی ساعت هوشمند 6 سامسونگ پشتیبانی از قابلیت مکالمه و نمایش انواع پیام و اعلان به زبان فارسی است. بعد از اتصال ساعت هوشمند 6 معمولی و کلاسیک به گوشی هوشمند خود می‌توانید مخاطبین را به ساعت هوشمند انتقال داده و از طریق ساعت به تماس‌ها پاسخ دهید یا تماس جدید ایجاد کنید و در همین راستا به پیامک‌های ارسال شده هم پاسخ دهید یا حداقل آن‌ها را روی صفحه نمایش گلکسی واچ 6 کلاسیک و معمولی مشاهده کنید.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 و 5 پرو سامسونگ (2022)
   – مجهز به سیستم عامل اندروید Wear OS 4
   – رابط کاربری One UI Watch 5
   – صفحه نمایش با پشتیبانی از قابلیت Always-on display
   – مجهز به تراشه Exynos W920
   – دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت رم
 

معرفی جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند های سامسونگ

مطابق روند همیشگی این کمپانی کره‌ای، ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ در سال 2022 راهی بازار شدند. قیمت، ظرفیت باتری (اختلاف 180 میلی‌آمپر ساعتی) و طراحی و قطر صفحه نمایش از اختلاف‌های میان Samsung Galaxy Watch5 Pro و Samsung Galaxy Watch5 هستند.
سامسونگ برای بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه و مردانه سال 2022 خودش از حسگرها، سنسورها و متریال‌های با کیفیت و کاربردی‌ای استفاده کرده تا کاربر بتواند سال‌های زیادی از آن استفاده کند.
گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو سامسونگ هردو از قابلیت مکالمه و نمایش زبان فارسی در پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند تا لیست مخاطبین را هم به ساعت انتقال دهید.
برنامه‌های مختلف و حسگرهای تعیین فشار خون، تعداد ضربان قلب، دماسنج، شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس و حسگر نور در ساعت هوشمند سری 5 قرار دارند و در کنار آن‌ها می‌توان به واچ فیس‌های مختلف و حالت‌های ورزشی متفاوت هم اشاره کرد. در کنار ویژگی‌های نام برده شده، لازم است تا به فناوری پشتیبانی از سیم کارت eSIM  و گواهینامه IP68 (استفاده در روزهای بارانی و استخر) هم اشاره کرد.
در بررسی ساعت هوشمند سامسونگ کاملا مشخص است که یکی از مناسب‌ترین ساعت‌های هوشمندی که از لحاظ طراحی می‌تواند برای آقایان مناسب باشد، ساعت هوشمند واچ 5 پرو سامسونگ است و برای بانوان هم نسخه معمولی قرار دارد که البته هر دو نظریه تنها پیشنهادهای مطرح شده در جامعه هستند و کمپانی سامسونگ هیچگاه به صورت مستقیم ساعت هوشمندی را به عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ مردانه یا زنانه معرفی نکرده است.

ساعت هوشمند 4 سامسونگ 2021 (گلکسی واچ 4 کلاسیک، گلکسی واچ 4 معمولی)
   – مجهز به سیستم عامل اندروید Wear OS 4
   – رابط کاربری One UI Watch 5
   – صفحه نمایش با پشتیبانی از قابلیت Always-on display
   – مجهز به تراشه Exynos W920
   – دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت رم
 

معرفی جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند های سامسونگ

با وجود اینکه 3 سال از اولین عرضه واچ 4 سامسونگ می‌گذرد، اما همچنان گلکسی واچ 4 کلاسیک و گلکسی واچ 4 معمولی در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ قرار دارند. ساعت های هوشمند سری 4 سامسونگ دارای گواهینامه IP68 هستند و ساعت‌های ضد آب به حساب می‌آیند. از واچ فیس‌های متعدد پشتیبانی می‌کنند و دارای برنامه‌های مختلف ورزشی هم هستند، همچنین
هنگام استفاده از آن‌ها امکان مشاهده تاریخچه کامل فعالیت‌ها و سنسورها در برنامه سامسونگ، میزان کالری سوزانده شده در حالت‌های بیداری و خواب و پایش اکسیژن خون در زمان خواب برای شما وجود دارد.
گلکسی واچ 4 کلاسیک و معمولی سامسونگ هم از قابلیت مکالمه و نمایش انواع اعلان به زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و هر دو به یک نوع باتری با ظرفیت 361 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده‌اند و می‌توانند بیشتر از 24 ساعت به کارکرد خود ادامه دهند. شاید در میان انواع ساعت هوشمند سامسونگ ارائه شده به بازار، مدل گلکسی واچ 4 مدل جدیدی نباشد؛ اما همچنان در لیست ساعت های هوشمند پرطرفدار سامسونگ قرار دارد و خرید و فروش آن جریان دارد.
جالب است بدانید که گلکسی Active2 اولین ساعتی است که در آن فناوری پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی eSIM قرار گرفته و به دنبال آن واچ‌های سری بعدی یعنی واچ 3 سامسونگ و گلکسی واچ سری 4 هم به این قابلیت مجهز شده‌اند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام است و از کجا بخریم؟
اگر قصد دارید تا از بهترین ساعت هوشمند سامسونگ استفاده کنید؛ اما قیمت برای شما مهم است و تا جایی که امکان دارد، قصد کاهش هزینه‌های خود را دارید، می‌توانید برای خرید گلکسی واچ 4 کلاسیک یا معمولی سامسونگ اقدام کنید. البته در صورتیکه قصد دارید تا از به‌روزترین و بهترین ساعت هوشمند سامسونگ در سال اخیر استفاده کنید، می‌توانید برای خرید گلکسی واچ 6 کلاسیک و گلکسی واچ 6 معمولی از تکنولایف اقدام کنید. تکنولایف انواع ساعت هوشمند سامسونگ را مانند اسمارت واچ‌های سری 4، واچ 3، واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را با بهترین قیمت ممکن در بازار به شما عرضه می‌کند و شما می‌توانید ساعت هوشمند اصل سامسونگ را با قیمت مناسب تهیه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا