تکنولوژی

هرآنچه از مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ انتظار داریم

هرآنچه از مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ انتظار داریم

اگرچه زمان نسبتاً زیادی تا برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ از سوی سامسونگ باقی مانده‌است، اما از هم‌اکنون بازار شایعات پیرامون محصولات مورد انتظار در این رویداد، داغ است. طبق گزارش‌های غیررسمی، سامسونگ احتمالاً اقدام به رونمایی از جزئیات گلکسی رینگ در کنار گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند جدید در طی این مراسم خواهد کرد.

محصولات احتمالی حاضر در گلکسی آنپکد ۲۰۲۴

طبق گزارش‌های موثق، سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۰ تیرماه اقدام به برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ کند. رویداد مورد بحث معمولاً فرصتی برای معرفی گوشی‌های تاشو و گجت‌های هوشمند پوشیدنی برای سامسونگ بوده است؛ اما انتظار داریم امسال با محصولات بیشتر و متنوع‌تری نسبت به سال‌های گذشته مواجه شویم. همچنین محل برگزاری مراسم در پاریس و تنها کمی قبل از شروع المپیک ۲۰۲۴ درنظر گرفته شده‌است. البته سامسونگ یکی از حامیان مالی رسمی المپیک پاریس هم محسوب‌می‌شود و احتمالاً تبلیغات متعددی از محصولات این شرکت در طی رقابت‌ها مشاهده خواهیم کرد.

گلکسی رینگ یکی از مورد انتظارترین محصولات سامسونگ است که احتمالاً در دو نسخه با شماره مدل‌های SM-Q500 و SM-Q509 با اندازه‌های متفاوت معرفی خواهد شد. همچنین گفته شده‌است که سامسونگ ۳ رنگ گوناگون برای گجت پوشیدنی خود درنظر گرفته است و شارژدهی باتری آن نیز به ۹ روز خواهد رسید؛ مقداری که برای یک گجت هوشمند همراه، رقم قابل‌قبول و مناسبی است. شایعات اشاره دارند که سامسونگ در ابتدا ۴۰۰ هزار واحد از گلکسی رینگ تولید خواهد کرد و تولید انبوه این محصول هم از ماه آتی میلادی شروع خواهد شد.

گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی واچ ۷ کلاسیک در کنار گلکسی واچ ۷ پرو از دیگر گجت‌های پوشیدنی سامسونگ هستند که به‌احتمال زیاد در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد. همچنین گمان می‌رود که یک مدل جدید ساعت هم در این بین معرفی شود؛ مدلی که از نظر کارشناسان، احتمالاً گلکسی واچ FE یا نسخه ۲۰۲۴ گلکسی واچ ۴ خواهد بود. نسل جدید ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ از تراشه‌های ۳ نانومتری بهره خواهند گرفت که مصرف انرژی بسیار بهینه‌تری نسبت به گذشته دارند و می‌توانند شارژدهی طولانی‌تری را نسبت به گلکسی واچ ۶ تا حداکثر ۵۰ درصد به ارمغان بیاورند. ظرفیت حافظه داخلی هم برای محصولات سری جدید، ۳۲ گیگابایت پیش‌بینی شده‌است و احتمالاً در دو نسخه وای‌فای و سلولار عرضه خواهند شد.

گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ خواهند بود که گل سرسبد رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ محسوب می‌شوند. انتظار می‌رود که نسل جدید گلکسی زد فلیپ در رنگ‌های متنوعی از جمله آبی آسمانی، سبز نعنایی، نقره‌ای، زرد، مشکی، هلویی و سفید از راه برسند. گلکسی زد فولد جدید هم احتمالاً پذیرای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر نسبت به نسل قبل خواهد بود و لولای آن هم بهبود پیدا خواهد کرد. گلکسی زد فلیپ ۶ نسخه FE و گلکسی زد فولد ۶ نسخه FE از دیگر مدل‌های پیش‌بینی شده هستند که در صورت معرفی، احتمالاً به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 7s نسل ۲ و اگزینوس ۲۳۰۰ یا ۲۲۰۰ بهره خواهند برد. برخی گمانه‌زنی‌ها درباره حضور نسخه‌ای گران‌قیمت‌تر با عنوان گلکسی زد فولد ۶ اولترا هم به‌گوش می‌رسد؛ اگرچه با وجود قیمت فعلی این محصول، عرضه نسخه گران‌تر کمی دور از ذهن است.

گلکسی زد فولد ۶

در نهایت گلکسی بادز ۳ با شماره مدل SM-R630 و گلکسی بادز ۳ پرو با شماره مدل SM-R530 از دیگر محصولات جدید سامسونگ هستند که احتمال حضور آنها در رویداد آتی این شرکت وجود دارد. همچنین گفته شده‌است که سامسونگ اقدام به معرفی قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در طی رویداد مذکور خواهد کرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا