رمز ارز

هکرهای رمزارزی به صلیب سرخ هم رحم نکردند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در جدیدترین سری از حوادث مربوط به حساب‌های هک شده توییتر که کلاهبرداری‌های مرتبط با ریپل را تبلیغ می‌کنند، اخیراً حساب صلیب سرخ هدف قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، در این کلاهبرداری ادعا می‌شود که برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، یک ایردراپ XRP را آغاز کرده و از کاربران خواسته که سریعا هدیه خود را در یک لینک خاص مطالبه کنند.
این حرکت توسط صلیب سرخ به عنوان یک کلاهبرداری تایید شد و آنها به دنبال‌کنندگان خود هشدار داده‌اند که مراقب این فعالیت‌های کلاهبردارانه باشند.
این اولین بار نیست که کلاهبرداری‌های مرتبط با XRP از طریق حساب‌های هک شده توییتر تبلیغ می‌شوند. پیش‌تر و در اوایل این ماه نیز حساب کاربری کوئنتین فرس، عضو شورای شهرداری فرانسه، برای تبلیغ کلاهبرداری مشابه هک شد. همچنین، اکانت توییتر کانال ورزشی تلویزیون آمریکایی GOL TV نیز در ماه گذشته هک شده بود. در سپتامبر 2022، حساب توییتر رسمی سفارت هندی عمان نیز برای تبلیغ یک هدیه کلاهبرداری XRP هک شد.
این کلاهبرداری‌ها اغلب به عنوان نهادهای وابسته به ریپل ظاهر می‌شوند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری سودآوری را به قربانیان ارائه می‌دهند که توسط قراردادهای قانونی یا نظارتی پشتیبانی نمی‌شوند. بسیاری از آنها فرصت‌های سرمایه‌گذاری به ظاهر سخاوتمندانه‌ای را وعده می‌دهند که برای واقعی بودن بیش از حد خوب هستند.
علی‌رغم تلاش‌های غول رسانه‌های اجتماعی توییتر برای محدود کردن حساب‌های جعلی، کلاهبرداری‌های XRP همچنان در حال رشد هستند. از این رو، کاربران باید بیش از پیش هوشیار باشند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا