رمز ارز

اقامت در هتل مجلل ۴ ستاره با ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هتل بحرینی Novotel Bahrain Al Dana Resort با همکاری Eazy Financial Services به مهمانان اجازه می‌دهد تا هزینه‌های اقامت را با ارزهای دیجیتال بپردازند. این هتل پایانه‌های طراحی‌شده ویژه‌ای را در فروشگاه‌های خود قرار می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن Binance، این خدمات را فعال کند.
بانک مرکزی بحرین این اقدام را تایید کرد و Novotel Bahrain Al Dana Resort را به اولین هتل در کشور بحرین تبدیل کرده که چنین گزینه پرداختی در آن موجود است. عمید یازجی، مدیر کل این مراکز، اظهار داشت:

با توجه به پیشرفت فناوری‌ها و تمایل همیشگی ما برای ارائه بالاترین سطح خدمات به مهمانان عزیزمان، ما با هیجان واشتیاق اعلام می‌کنیم که اولین هتل در پادشاهی بحرین و منطقه هستیم که از آخرین روش پرداخت دیجیتال استفاده می‌کنیم.

این هتل مجلل چهار ستاره و مشرف به خلیج فارس است که به مهمانان خود استخر شنا، ساحل شنی خصوصی، باشگاه بدنسازی و بسیاری امکانات دیگر را ارائه می‌دهد.
البته مروارید منامه تنها مروارید در منطقه عربی نیست که پرداخت ارزهای دیجیتالی را پذیرفته است. دو استراحتگاه‌ امارات متحده عربی – W Dubai – Palm و Palazzo Versace Dubai نیز قبلاً در حال حرکت به این سو بوده‌اند و همان‌طور که CryptoPotato در سال 2021 گزارش کرد، Pavilions Hotels & Resorts با پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Coindirect همکاری کرد تا برای مشتریان این امکان را فراهم سازد که محل اقامت خود را از طریق 40 ارز دیجیتال مختلف رزرو کنند.
جسی همسون-استروترز، مدیرعامل Coindirect گفت:

مهمان‌ها می‌توانند بر اساس ارز و مکانی که در زمان رزرو آنجا قرار دارند، از پرداخت با ارز دیجیتالی مورد نظر خود بهره ببرند و از آزادی بیشتر و یک سرویس مدرن و شخصی‌شده استفاده نمایند.

این گروه هتل در مناطق متعددی در سراسر دنیا گسترش یافته است که برخی از آنها بالی، پوکت، هیمالیا، رم و آمستردام هستند.
هتل سوئیسی Chedi Andermatt واقع در آلپ نیز موج کریپتو را پذیرفت و به مشتریانش این امکان را داد که قبوض خود را با BTC یا ETH تسویه کنند. این پیشنهاد فقط در صورتی قابل اعمال است که هزینه اقامت بیش از 200 CHF (215 دلار) باشد. البته ارزان‌ترین اتاق دو نفره این هتل حدود 700 دلار قیمت دارد که این محدودیت را به راحتی قابل دسترس می‌کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو پوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا